Aviseringar
Rensa alla

Är jag gravid?


Ämnesstartare

Jag och min kille har haft oskyddat sex 4 dagar varje vecka förra månaden (november)..
Nu den senaste veckan har jag haft väldiga humörsvängningar.. Blir irriterad på det minsta lilla [cute]
Sen har jag även haft mensvärk. Jag känner mej hungrigare än vanligt och jag är väldigt trött nästan hela tiden..
Kan jag vara gravid?
Vilka är dom tidigaste symtomen man brukar få?

Tacksam för svar// Josefin[love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Och din mens?


   
SvaraCitera

Jag är gravid i 14 veckan och det känns jättebra hoppas du också är det så kan vi vara lyckliga tillsammans


   
SvaraCitera

RosaTröja:

Kan jag vara gravid?

Högst antagligen [y], är pappan invandrare ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Och din mens?

Den ska komma inom en vecka om jag inte är gravid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Högst antagligen , är pappan invandrare ?

Nope x)


   
SvaraCitera

RosaTröja:

Nope x)

Slött, då kan han ju inte bli utvisad.... För skulle han bli det så skulle vi slippa er båda två.


   
SvaraCitera

RosaTröja:

Jag och min kille har haft oskyddat sex 4 dagar varje vecka förra månaden

Intelligent,du har inte ens FUNDERAT på att göra test?Shit,vart är mänskligheten påväg egenterligen.


   
SvaraCitera
smisk

Du låter ju inte som om du har alla hästarna i stallet. Hoppas att du är gravid, bara för att du ska lära dig.


   
SvaraCitera
smisk

Tözen:

Intelligent,du har inte ens FUNDERAT på att göra test?Shit,vart är mänskligheten påväg egenterligen.

Mm, undrar det 🙁
Det är du och jag mot världen, älskade!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Slött, då kan han ju inte bli utvisad.... För skulle han bli det så skulle vi slippa er båda två.

okej?..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RosaTröja:

Jag och min kille har haft oskyddat sex 4 dagar varje vecka förra månaden (november)..

är du seriös? [confused]


   
SvaraCitera

smisk:

Mm, undrar det 🙁
Det är du och jag mot världen, älskade!

schalerlåten,fredrick kämpe och nån mer:d va du och jag mot världen!aldrig ensamma på färden,i en annorlunda dant,med min arm omkring din...asså,jag tror allt dedär va fel.[sad]glöm d[sad]

-Hei,asso,jag knullade runt asmycke förra månaden och aaaaaaaaaaalla jag knulla med spruta i mig,nu har jag lite pms,är jag med barn?Hur många procents chans är d att jag är med barn för jag kan ju INTE lägga ut 80 kr på ett gravtest och INTE gå till UM och testa mig.Har jag aids oxå?


   
SvaraCitera
smisk

Tözen:

-Hei,asso,jag knullade runt asmycke förra månaden och aaaaaaaaaaalla jag knulla med spruta i mig,nu har jag lite pms,är jag med barn?Hur många procents chans är d att jag är med barn för jag kan ju INTE lägga ut 80 kr på ett gravtest och INTE gå till UM och testa mig.Har jag aids oxå?

hahaha klockrent [love][blush]


   
SvaraCitera

smisk:

hahaha klockrent

Min poäng är att jag inte kan fatta hur man ens kan ha oskyddat sex och inte bara gå och köpa ett jävla test och få ett säkert svar än att fråga folk på ett forum om man kan va med barn.HUr hög är intelligensen då?(fast hur hög är den från början när man har oskyddat sex flera dagar i veckan?)[shake]Lev som jag,ät p-piller,knulla inte,så blir d inga barn helt enkelt.


   
SvaraCitera