Aviseringar
Rensa alla

Är jag kär..?


Ämnesstartare

Ska försöka förklara detta kort.
Jag och min kompis har känt varandra i snart 3 år och nu har det blivit problem. Igår berättade han för mig att han gillar mig som mer än en vän. Jag fick lite panik och brottades med mina känslor ett tag innan jag sa att jag inte gillade honom tillbaka. Grejen är att jag inte vet om jag gillar honom. Han är inte min typ egentligen. Jag tycker inte att han är speciellt attraktiv och jag blir nervös varje gång jag tänker på att ha sex eller någonting med honom. Dock gillar jag hans personlighet och vi har nästan exakt samma intressen.
Samtidigt har jag trott att jag haft en crush på honom i typ ett halvår..
Jag är så förvirrad och jag har ingen aning om vad jag ska göra? Jag behöver hjälp:(


   
Citera

säg det till han? killar gillar när man e ärlig och tydlig


   
SvaraCitera

Är du inte attraherad av personen blir det nog svårt i längden


   
SvaraCitera

Späckhuggaren:
Ska försöka förklara detta kort.
Jag och min kompis har känt varandra i snart 3 år och nu har det blivit problem. Igår berättade han för mig att han gillar mig som mer än en vän. Jag fick lite panik och brottades med mina känslor ett tag innan jag sa att jag inte gillade honom tillbaka. Grejen är att jag inte vet om jag gillar honom. Han är inte min typ egentligen. Jag tycker inte att han är speciellt attraktiv och jag blir nervös varje gång jag tänker på att ha sex eller någonting med honom. Dock gillar jag hans personlighet och vi har nästan exakt samma intressen.
Samtidigt har jag trott att jag haft en crush på honom i typ ett halvår..
Jag är så förvirrad och jag har ingen aning om vad jag ska göra? Jag behöver hjälp:(

Det låter på dig som att du inte är oattraherad av honom, du gillar ju hans personlighet, det är något du attraheras av hos honom, likväl att ni har samma intressen. Det som skaver är hans utseende som du inte finner attraktivt.
Du ska nog säga till honom hur du känner för honom, att du typ känt en crush för honom i typ ett halvår men att du inte finner hans utseende attraktivt men att era personligheter fungerar bra ihop och att ni har samma intressen. Det kan han nog inte ta illa upp av.
Sen är väl frågan, tycker du att han är ful eller är han lite knubbig och därmed inte ser attraktiv ut? Vissa saker går ju att förändra, andra inte. Fundera lite vad du känner och sen prata med honom, det ordnar sig! GladHjärta


   
SvaraCitera
L Y S

Späckhuggaren: Ska försöka förklara detta kort.
Jag och min kompis har känt varandra i snart 3 år och nu har det blivit problem. Igår berättade han för mig att han gillar mig som mer än en vän. Jag fick lite panik och brottades med mina känslor ett tag innan jag sa att jag inte gillade honom tillbaka. Grejen är att jag inte vet om jag gillar honom. Han är inte min typ egentligen. Jag tycker inte att han är speciellt attraktiv och jag blir nervös varje gång jag tänker på att ha sex eller någonting med honom. Dock gillar jag hans personlighet och vi har nästan exakt samma intressen.
Samtidigt har jag trott att jag haft en crush på honom i typ ett halvår..
Jag är så förvirrad och jag har ingen aning om vad jag ska göra? Jag behöver hjälp:(

Hej, det känns som att du gillar honom som vän men att det är allt.

När du skriver att du haft en "crush", menar du då utan fysisk attraktion? Är man kär i någon brukar man också vara sexuellt attraherad av den personen.


   
SvaraCitera