Aviseringar
Rensa alla

Är jag körd??????


Ämnesstartare

Fick nyss 9000:- i lön. 
Ska flytta hemifrån i november.
Ska till Thailand i December. 

Jag måste spara pengar till flyttsaker (ca 5000) samt fickpengar till Thailandsresan, alltså ca 15 000. 
Får ingen lön nästa månad eftersom att jag inte jobbat något denna månaden. Men ska börja jobba i september. Alltså får jag inte lön förens oktober. Sedan när jag är iväg tre veckor får jag ingen lön förens februari, ju. Har helt jävla panik!!!!!! VAD SKA JAG GÖRA??? Finns väll ingen chans att jag hinner spara ihop 20 000? Ångesten är inte liten ärligt talat 


   
Citera
Exner

elinsimonsson:
Fick nyss 9000:- i lön. 
Ska flytta hemifrån i november.
Ska till Thailand i December. 

Jag måste spara pengar till flyttsaker (ca 5000) samt fickpengar till Thailandsresan, alltså ca 15 000. 
Får ingen lön nästa månad eftersom att jag inte jobbat något denna månaden. Men ska börja jobba i september. Alltså får jag inte lön förens oktober. Sedan när jag är iväg tre veckor får jag ingen lön förens februari, ju. Har helt jävla panik!!!!!! VAD SKA JAG GÖRA??? Finns väll ingen chans att jag hinner spara ihop 20 000? Ångesten är inte liten ärligt talat 

Om du börjar jobba i september får du väl lön 25:e september?


   
SvaraCitera

Varför planera resor och flytta hemifrån om man inte har någon sorts inkomst för att kunna leva på den?


   
SvaraCitera

Jag lever på 3000 i månaden i min lägenhet inte fan hör du mig klaga


   
SvaraCitera
mens
 mens

Du kan väl åka till Thailand ngn annan gång


   
SvaraCitera

Värsta fall låna av familj/vänner med en seriös åyerbetalningsplan som du givetvis håller då personen i fråga har "räddat" dig. Det fungerar nog. 

Se till att planera bättre, särskilt rrsor, vet hur det är, skjuter iväg pengamässigt och väldigt vill köpa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Om du börjar jobba i september får du väl lön 25:e september?

Är timanställd, får alltså lönen månaden efter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orange:
Varför planera resor och flytta hemifrån om man inte har någon sorts inkomst för att kunna leva på den?

Resan bokades för ett år sedan, hade inte så stor tanke på att jag skulle flytta då också liksom.  När denna DRÖM-lägenheten dök upp med perfekt läge, bra hyra var man bara tvungen att ta den. Mitt i denna bostadsbrist också. Kände dem som hyr ut den så detta var vår enda chans liksom :/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Du kan väl åka till Thailand ngn annan gång

Bokade ett år sedan 


   
SvaraCitera

Skaffa en sugar daddy.


   
SvaraCitera
mens
 mens

elinsimonsson:

Bokade ett år sedan 

sälj på blocket


   
SvaraCitera

Gruvann: med en seriös åyerbetalningsplan

kan se det framför mig hur seriöst dokumentet ser ut med rubriken "Åyerbetalningsplan" Rodnar


   
SvaraCitera

Sälj saker du inte behöver på Tradera så kan du få ihop lite grann i alla fall.  Överväg att köpa begagnade flyttsaker på Blocket, Tradera, loppis osv. Se om någon skänker bort något också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

sälj på blocket

vi har bokat hotell. så nej tack 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Sälj saker du inte behöver på Tradera så kan du få ihop lite grann i alla fall.  Överväg att köpa begagnade flyttsaker på Blocket, Tradera, loppis osv. Se om någon skänker bort något också.

tack för tipsen!


   
SvaraCitera