Aviseringar
Rensa alla

Är jag konstig?


Stringburka:

Hey [mad]

Men du riktar väl inte in dig på yngre brudar, råkade väl bara bli så nu?


   
SvaraCitera

15-årig tjej + 22-årig kille = ni kommer få stå ut med mycket kommentarer. Vad är det de unga tjejerna har som inte ~18-plussare har?


   
SvaraCitera

Aaah, är lite tvärtom[smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Postorderhoran:

Vad är det de unga tjejerna har som inte ~18-plussare har?

Lägre självkänsla! [y]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Vad är det de unga tjejerna har som inte ~18-plussare har?

det är nog vad de inte har som är det lockande. tro fan det är lättare att umgås med en bimbo/fjortis än med en intelligent varelse, man slipper ju tänka.


   
SvaraCitera

Cain:

tänder väldigt mycket på "fjortis" tjejer

det är fel på dig


   
SvaraCitera

dzjugasjvili:

det är nog vad de inte har som är det lockande. tro fan det är lättare att umgås med en bimbo/fjortis än med en intelligent varelse, man slipper ju tänka.

Åtta:

Lägre självkänsla!

får känsla av en håkan-låt
"jag är kär i dig för den du inte är"
typ, eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte sådär hemskt ovanligt.


   
SvaraCitera

Inte ovanligt.

Skippar go go go. Hade en 22-åring stött på min lillasyster så näääe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cain:

Jag är en kille på 22 år och tänder väldigt mycket på "fjortis" tjejer i 15-16 års åldern.

Tycker inte att det låter som en hemskt stor ålderskillnaden om man bara kollar på siffrorna i sig. Räknar man år däremot så låter det betydligt större. Men personligen tycker jag att det bara är att tuta och köra så länge båda parterna är med på det. Det är när en person passerat 25-sträcket och närmar sig 30 som det blir creepy. 10 år mellan åldrarna känns waaay to much.


   
SvaraCitera

hur fan kan du umgås med fjortisar? man känner ju fan hur magsåren växer när dom tjötar...


   
SvaraCitera

Om du känner att du är på samma nivå som 15-16 åringar så visst kör på. Många flickor i den åldern tycker ju det är spännande med äldre killar.
Förstår dock inte varför det är enklare att umgås med så pass yngre tjejer. Jag menar, har du verkligen mer gemensamt med dem än de i din egen ålder? Och fjortisar är väl mest påfrestande och irriterande att vara omkring en längre stund. Om det inte bara handlar om sex så klart..


   
SvaraCitera

isola:

Men du riktar väl inte in dig på yngre brudar, råkade väl bara bli så nu?

Har aldrig varit kär i en tjej som varit äldre än mig, och är sällan jag faller för någon som är mindre än 3 år yngre än mig. Har varit kär i en 89:a, annars är de flesta jag fallit för 91:or eller 92:or. Ser jag en tjej jag tycker är snygg är hon oftast 90-93:a. Ser oftare en snygg tjej som kanske är 16 än vad jag ser en som är 22. Vad gäller mina vänner är det ungefär samma sak - mina tjejkompisar där det inte finns något sexuellt är för det mesta också 90:or eller yngre. Trivs bättre med yngre tjejer helt enkelt. Sen kan det hända att jag är omogen, det vet jag inte, men det beror inte bara på det.

Skulle vilja påstå att det är rätt vanligt att killar är intresserade av yngre tjejer och tjejer är intresserade av äldre killar. Om det är socialt baserat (har ju trots allt varit en norm i många hundra år) eller biologiskt (kvinnor både blir och slutar vara fertila tidigare än män) eller både och vet jag inte, men det tycks ju vara en ganska vanlig trend.


   
SvaraCitera

Cain:

Tycker ni det e ok? eller tycker ni att de e en äcklig gubbe, eller tycker ni det bara e jobbigt?

Jag känner själv det. Tjejer i min ålder är tråkiga, medans tjejer i 16 års är roliga ^^.

Men kom ihåg det är en blandning av nostalgi känslor att vara ung och eftersom du är äldre får man mycket lättare ligg. än killar i 16 års åldern

Så länge det är lagligt, kör på [bigsmile] (Skulle skriva KNULLA PÅ, men inte min stil [crazy])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärlek ska väl inte begränsas av ålder, och nej jag förespråkar inte pedofili


   
SvaraCitera