Aviseringar
Rensa alla

Är jag korkad?


Ämnesstartare

Är jag korkad på något sätt?[tard]
För jag förstår inte.
FÖRSTÅR INTE FÖRSTÅR INTE FÖRSTÅR INTE.

Hur kan man sympatisera med Sverige demokraterna?
Gå till en vallokal och lägga deras valsedlar i kuverten.
Hur kan man tycka deras parti och värderingar verkar riktiga?

De får mig att må illa, på riktigt, får ont i magen.
Riktigt riktigt obehagligt.


   
Citera
Ämnesstartare

nä nu blir sming arg!


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

nä nu blir sming arg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DET FINNS EN SD-TRÅD TRÅD LÅST


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar om de som styr här på forumet ser snart vilken bra moderator jag skulle vara och ber mig om att bli det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

nä nu blir sming arg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan komma på flera anledningar. dock anser jag att det är bättre att inte stödja ett system som stöttar utvecklingsstörda idioter.


   
SvaraCitera

Emulbitt:

Hur kan man sympatisera med Sverige demokraterna?

Det är jättelätt! Man är trött på invandrare. Man tycker de stjäl, förstör, våldtar, belastar eller bara ser läskiga ut eller låter obehagligt. Om du hade tyckt allt detta hade du kanske också röstat på SD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kanske vill jävlas med sin förälder som saknar svenskt medborgarskap [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

man kanske vill jävlas med sin förälder som saknar svenskt medborgarskap[badgrin]

Det var precis vad min broder gjorde! [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fröken stöken:

Det var precis vad min broder gjorde! [cry][cry][cry]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag röstade på SD för att jag är avundsjuk på alla negrer och deras jättekukar[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emulbitt:

Hur kan man sympatisera med Sverige demokraterna?

Det finns många olika skäl. Men i grund och botten så tror jag att deras framgångar handlar om att politiken i Sverige har professionaliserats. Sverigedemokraterna är konsekvensen av ett allvarligt demokratiskt underskott.

Känslan av maktlöshet som finns i Sverige är befogad, människor har hamnat för långt bort från beslutsfattandet och upplever inte att deras röst inte spelar någon roll. SD:s viktigaste fråga är som bekant invandringen, men partiet ägnar lika mycket energi åt att attackera politiker, media och "kultureliten" dvs. de få grupper som fortfarande har - i starkt varierande grad - tillgång till den politiska sfären.

Jag tror att Sverigedemokraternas kamp för många bär känslan av någon slags klasskamp. Alltså idéen om att folkliga, nedtrampade krafter underifrån stiger in i de politiska finrummen och knuffar bort det gamla ruttna etablissemanget.

Sverigedemokraterna representerar en slags revanschism, en idé om att Sverige skulle ha blivit förrått men nu ska de inkompetenta och korrupta bort och in med starka ledare som vågar säga det alla tycker.

Ändå finns det många som köper denna pseudoradikala myt, som i grund och botten är en fascistisk myt som i olika varianter återfinns i alla fascistiska rörelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emulbitt:

Är jag korkad på något sätt?[tard]

Ja.

Emulbitt:

Hur kan man sympatisera med Sverige demokraterna?
Gå till en vallokal och lägga deras valsedlar i kuverten.
Hur kan man tycka deras parti och värderingar verkar riktiga?

Därför att du missuppfattat vad Sverigedemokraternas politik går ut på, läst för mycket i media och har säkert lingonvecka så du är extra känslig och emotionell bla bla bla...

Emulbitt:

Sverige demokraterna?

Undra varför ingen har gnällt än på din särskrivning! Folk här brukar ju annars vara så¨pigga på det när Arazoid särskriver Nationaldemokraterna...

Kakaoxo:

nä nu blir sming arg!

Var en god muslim och slit dig från datan, ta på dig burkan och laga lite curry åt din 50-åriga svettiga man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

DET FINNS EN SD-TRÅD TRÅD LÅST

Det är jag som är mod! [mad] Jag bestämmer vilka trådar som ska låsas och inte!..............................Den här ska låsas.


   
SvaraCitera