Aviseringar
Rensa alla

Är jag lesbisk?


Jag känner igen mig i en del. Själv är jag nog bi... Men försök att inte tänka så mycket på det, det är som det är ändå. Pröva lite om du vill veta. Förr eller senare kommer du iallafall märka vad du har för läggning. Det finns inte så mycket mer att göra.


   
SvaraCitera
Kitten

René:

Vad tänker ni (tjejer) som läser det här? Känner ni igen något....

Jag håller med en del andra som har skrivit här: låt det vara så länge. Du lär märka förr eller senare vad du har för läggning.
Och sedan tycker jag absolut inte du bör testa att ha sex med killar/tjejer om det inte finns riktiga känslor bakom! Allting får en annan innebörd när man faktiskt bryr sig om personen man är med. Självklart skulle jag som bisexuell kunna ligga med första bästa kille/tjej, men det behöver ju inte betyda att jag tänder på personen i fråga. Om jag skulle testat den metoden innan jag verkligen började konstatera för mig själv att jag är bisexuell, då hade det inte funkat som bevis. Jag hade inte känt någon speciell attraktion.

Angående att du umgås med flator och feminister tycker jag du ska fortsätta med det. Du skriver själv att du trivs i deras sällskap, och då ser jag inget fel med det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Haha, det kanske gäller typ 10% av den kvinnliga mänskligheten.

Din mamma är 10% av den kvinnliga mänskligheten.


   
SvaraCitera

snurrebox:

Din mamma är 10% av den kvinnliga mänskligheten.

Tror jag med. She's huge! [surprised]


   
SvaraCitera

Att du inte blivit kär i en tjej innebär inte att du inte är lesbisk, i frågan om vilken sexualitet du har så handlar det mer om vad du attraheras mest till, och där ska du gå efter vad som känns bra. Det är svårt att inte veta vem man är eller vad man orienteras till, men det går nog inte heller att stressa sig fram till ett svar.

Sexualitet handlar bara om njutning, umgås med de du vill, och var inte sexuell om du inte vill. När du väl blir kär, så go for it.


   
SvaraCitera

Du förstår dig inte på killar.


   
SvaraCitera

Jag gillar inte riktigt din attityd. Ändra på den så tror jag att mycket kommer falla på plats av sig självt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

René:

förstått att jag bara var "kristen" av uppfostran

Alla som är kristna blir det av uppfostran/miljö. Det är inget man föds med eller blir spontant.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera