Aviseringar
Rensa alla

Är jag "slampig"?


Ämnesstartare

Jag älskar sex. Och i rädsla att i skolan bli kallad för en massa dumma saker så har jag blivit medlem på sex kontakt som är en datingsida. Genom denna tjänst ligger ja 3 ggr i veckan med folk, och detta är okända folk som jag egentligen inte vill göra de med men måste då jag löper chansen att bli kallad en massa dumheter annars.

vad kan jag göra alternativt? tips uppskattas?


   
Citera

SaraOlsson:

jag egentligen inte vill göra de med

[shake]
varför ligger du med folk som du inte vill ligga med. dumt av dig


   
SvaraCitera

Ja. Dock inget fel i det, känns dock inte hälsosamt att ligga med människor du inte vill ligga med. Dumma människor kommer alltid ha fördomar och behov av att trampa på andra, men var dig själv och var stark, samt ligg med vem du vill så kommer du bli tillfreds.


   
SvaraCitera

hahahahah va
var skulle du bli kallad dumma saker om du avslutar ditt medlemskap på en sida? Har du prostituerat dig? Tips: sluta med det, ta psykologhjälp och bygg upp dig själv igen. sex ska man ha för att man vill.


   
SvaraCitera

Ha sex med folk man inte vill ha sex med tycker i alla fall jag är slampigt.


   
SvaraCitera

Du kanske skulle fixa en pojkvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller en kk, ja rätt slampigt


   
SvaraCitera

SaraOlsson:

Genom denna tjänst ligger ja 3 ggr i veckan med folk, och detta är okända folk som jag egentligen inte vill göra de med men måste då jag löper chansen att bli kallad en massa dumheter annars.

stora frågan är, vill du eller vill du inte ligga med dessa människor? egentligen.


   
SvaraCitera

SaraOlsson:

Genom denna tjänst ligger ja 3 ggr i veckan med folk, och detta är okända folk som jag egentligen inte vill göra de med men måste då jag löper chansen att bli kallad en massa dumheter annars.

[tard]


   
SvaraCitera
mynona

Du kanske har formulerat dig fel, för det verkar som om du skriver att du har sex med personer du inte vill ha sex med?

Det låter konstigt för en sexuellt lagd person, när det blir ännu viktigare att man attraheras av de man har sex med.

Att du vill undvika dåligt rykte och därmed utsättas för en orättvisa trots att du inte gör fel är förståeligt. Om man vill undvika dåligt rykte och samtidigt ha flera sexpartners så är en nätsida ingen dålig lösning. Det är bättre att göra så än att ha sex med personer i skolan, eftersom detta kan ge en dåligt rykte. Men: välj bara ut de du vill ha och ha aldrig sex med någon du inte vill ha.

Hur som helst: bry dig inte om vad som är "slampigt" eller inte. Sådana begrepp finns bara pga orättvisa traditioner och sedvänjor.


   
SvaraCitera

SaraOlsson:

vad kan jag göra alternativt?

Skaffa en kk!! Lätt att det finns en kille i din närhet som mer än gärna stillar dina behov 3 ggr/vecka. Men tycker det låter väldigt osunt att göra som du gör nu, så sluta med det.

puzz


   
SvaraCitera

det kallas kk


   
SvaraCitera

Äh, slampig hit och dit, det är inte så noga. Så länge du mår bra och trivs. Viktigt dock att du inte har sex när du inte vill!!!


   
SvaraCitera

ankzor:

kk


   
SvaraCitera

SaraOlsson:

Är jag "slampig"?

ja, ganska så

skaffa en kk, och ha inte sex med personer du inte vill ha sex med


   
SvaraCitera