Aviseringar
Rensa alla

Är jag snygg?


Ämnesstartare

Hehehe this is the moment you all have been waiting for. Bild på Flinkan hehehehe. Vad tycks?

Frankie_shirtless_smaller_necklace.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Sexy beast Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I'd hit that


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

In the face


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

With a chair.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hårig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelar ingen roll hur snygg du är ,, ser man vad för skit du har skrivit här så ger du Jävigt dåliga och konstig bild av dig själv nej du är inte snygg xD 


   
SvaraCitera
time
 time

Nej, jag tycker inte Frank Jonathan Galasso är särskilt snygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Nej, jag tycker inte Frank Jonathan Galasso är särskilt snygg.

alltså, jag spricker snart. era krav tjejer, era krav. herregud. inte konstigt det kryllar av singlar och oskulder. alla kan inte se ut som brad pitt. slappa av och sluta vara så bitchiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:

alltså, jag spricker snart. era krav tjejer, era krav. herregud. inte konstigt det kryllar av singlar och oskulder. alla kan inte se ut som brad pitt. slappa av och sluta vara så bitchiga.

Vrf tar du åt dig saker som inte rör dig personligen ? :O 


   
SvaraCitera
time
 time

Albanien_Mats:

alltså, jag spricker snart. era krav tjejer, era krav. herregud. inte konstigt det kryllar av singlar och oskulder. alla kan inte se ut som brad pitt. slappa av och sluta vara så bitchiga.

Jag tror att orsaken till att du inte får tjejer (och därför hatar dem så mycket) är för att du uttrycker dig på det här sättet. Ingen tjej vill ha en misogyn snubbe, oavsett om han är bad boy, snäll, söt, charmig, nördig eller töntig.

För övrigt handlade mitt inlägg mest om att påpeka att det är en skådis som numera är 28 år gammal och var 17 år på kortet som herr flink har lagt upp. Inte han själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Vrf tar du åt dig saker som inte rör dig personligen ? :O 

för att jag älskar alla killar som mina egna brödrar.

time:

Jag tror att orsaken till att du inte får tjejer (och därför hatar dem så mycket) är för att du uttrycker dig på det här sättet. Ingen tjej vill ha en misogyn snubbe, oavsett om han är bad boy, snäll, söt, charmig, nördig eller töntig.

För övrigt handlade mitt inlägg mest om att påpeka att det är en skådis som numera är 28 år gammal och var 17 år på kortet som herr flink har lagt upp. Inte han själv.

nej, jag håller inte på såhär irl. det är bara på internet som jag skriver lite tankar när jag e arg. egentligen bryr jag mig inte öht. vad tjejer inte vill ha är en oskuld som är ful.


   
SvaraCitera
time
 time

Albanien_Mats: vad tjejer inte vill ha är en oskuld som är ful.

Vad tjejer inte vill ha är en kille som säger åt dem vad de vill ha eller inte ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Vad tjejer inte vill ha är en kille som säger åt dem vad de vill ha eller inte ha.

men det gör jag inte irl. bara på internet den senaste tiden eftersom jag är trött på era krav och att jag är sämst.


   
SvaraCitera