Aviseringar
Rensa alla

Är jag tjock på grund av puberteten?


Ämnesstartare

Min dröm är att bli modell, men det går inte med den kroppstypen jag har. Jag är för tjock! Mina vänner är jättesmala, är jag tjock på grund av puberteten


   
Citera

Måste du skapa såna trådar så ofta? Det är tråkigt att du har fel kroppstyp för att bli modell, vill själv det oxå sjukt mycket men jag är inte född till det och har fått acceptera men jag själv som försöker bota en trolig ätstörning just nu finner det otroligt triggande att du gör såna här trådar hela tiden. vist  det är ok att göra sådanna för att men behöver hjälp men hela iden? 


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Måste du skapa såna trådar så ofta? Det är tråkigt att du har fel kroppstyp för att bli modell, vill själv det oxå sjukt mycket men jag är inte född till det och har fått acceptera men jag själv som försöker bota en trolig ätstörning just nu finner det otroligt triggande att du gör såna här trådar hela tiden. vist  det är ok att göra sådanna för att men behöver hjälp men hela iden? 

Du gör ju väldigt lika trådar rätt ofta, tycker att det är lite respektlöst att kasta sten i glashus.


   
SvaraCitera

rotorblad:

Du gör ju väldigt lika trådar rätt ofta, tycker att det är lite respektlöst att kasta sten i glashus.

Inte konstant om, är jag fet? hur blir jag smal? varför har jag inte smala ben? Är jag normalviktig? Hur frågar jag mina föräldrar om kalorisnålare mat?

Själv lägger jag ut med lite mellanrum iaf och inte bara om min vikt. Att göra forum ofta stör jag mig inte på men konstant om nästintill samma sak är väldigt irriterande


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Inte konstant om, är jag fet? hur blir jag smal? varför har jag inte smala ben? Är jag normalviktig? Hur frågar jag mina föräldrar om kalorisnålare mat?

Själv lägger jag ut med lite mellanrum iaf och inte bara om min vikt. Att göra forum ofta stör jag mig inte på men konstant om nästintill samma sak är väldigt irriterande

Fast, du skriver mycket om din ångest över din vikt och hur du mår i allmänhet (vilket jag för övrigt ser som positivt så länge det ger dig något) vilket säkerligen också kan uppfattas triggande. Det blir lite som att du placerar dina känslor och behov ett snäpp högre än andras. Det om något kan nog uppfattas väldigt otrevligt.


   
SvaraCitera

rotorblad:

Fast, du skriver mycket om din ångest över din vikt och hur du mår i allmänhet (vilket jag för övrigt ser som positivt så länge det ger dig något) vilket säkerligen också kan uppfattas triggande. Det blir lite som att du placerar dina känslor och behov ett snäpp högre än andras. Det om något kan nog uppfattas väldigt otrevligt.

förstår precis hur du menar och ber om ursäkt om det tolkats så men att få råd om att må dåligt på ett sätt tycker jag ja vist ok en gång i veckan kanske men så ofta blir triggande. Att jag ser konstant hur andra vill gå ner får mig att längta tillbaka och att andra påstår att de är feta när de verkar ha samma kroppstyg som jag har / kommer ha om några veckor / månader får mig att känna mig äcklig då jag vet att andra oxå äcklas av den kroppen fast när de sitter på de själva.
Och ber om ursäkt för att det blev ganska många inlägg nu den senaste veckan / 2 veckorna  (4 inlägg på ca 2 veckor)


   
SvaraCitera

sessan707997:
Min dröm är att bli modell, men det går inte med den kroppstypen jag har. Jag är för tjock! Mina vänner är jättesmala, är jag tjock på grund av puberteten

Asså du väger 45 kg och är 1.60? Det är ju förfan helt normalt, Jag tycker t.o.m att det fattas några kg. DU ÄR FIN SOM DU ÄR!


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Måste du skapa såna trådar så ofta? Det är tråkigt att du har fel kroppstyp för att bli modell, vill själv det oxå sjukt mycket men jag är inte född till det och har fått acceptera men jag själv som försöker bota en trolig ätstörning just nu finner det otroligt triggande att du gör såna här trådar hela tiden. vist  det är ok att göra sådanna för att men behöver hjälp men hela iden? 

Visa lite respekt? Hon mår inte bra.


   
SvaraCitera

Adam2000:

Visa lite respekt? Hon mår inte bra.

Sant! Tumme upp


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

förstår precis hur du menar 

Bra. 
Nu räcker det nog med off topic.


   
SvaraCitera

Adam2000:

Visa lite respekt? Hon mår inte bra.

jag mår inte häller så bra? Men man måste kunna ifrågasätta mänskor även fast de inte mår så jäkla bra. Har samma problem som henne.


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

jag mår inte häller så bra? Men man måste kunna ifrågasätta mänskor även fast de inte mår så jäkla bra. Har samma problem som henne.

Jag tycker inte du ska säga ett skit när du har skapat 29 trådar


   
SvaraCitera

Adam2000:

Jag tycker inte du ska säga ett skit när du har skapat 29 trådar

JAG HAR INTE SKAPAT 29 OM SAMMA SAK BITCH PLEASE


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Adam2000:

hörni, skärp er. håll er till trådens ämne och låt bli att vara otrevliga


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

JAG HAR INTE SKAPAT 29 OM SAMMA SAK BITCH PLEASE

Har hon det eller? Sluta bara hata på folk. Jag undrar verkligen varför du inte har några vänner...


   
SvaraCitera