Aviseringar
Rensa alla

Är jag tråkig?


Om man måste göra en tråd för att få hjälp om att man tror man är tråkig, så är man nog tråkig


   
SvaraCitera

Ska jag ge dig ett tips på en rolig historia? Denna har du nog inte hört heller. Kom på den nyss.

Det var en gång två tomater som skulle gå över vägen. Plötsligt blev den ena tomaten överkörd. Då sa den andra tomaten: kom nu, ketchup!

Hon kommer bli alldeles till sig av förtjusning.


   
SvaraCitera

BroderGrim:

Någon som kan ge mig tips?

Jag tror jag redan har tipsat dig men jag gör det igen, för hur man blir mer intressant för tjejer.

http://www.c-r.se/forum/showthrea​d.php?t=1080


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle säga relax. Känn inte för stor press att prestera, du kanske inte måste få henne att skratta och underhålla henne varje gång när du märker att det blir tyst.

Som andra påpekat kanske det är lättare för dig att bli personlig mer dig själv när du chattar på MSN än när du pratar på Skype. Om de e så, vad är det du gör när du känner dig trygg o lättsam när du chattar? Försök överföra från skrift till röst; Gör dig trygg i att snacka med henne; Träna.

Du kan ju prova prata med andra personer på Skype så att du gör dig själv ännu tryggare. När du väl känner dig trygg och lugn så brukar locket släppa, och du blir coool. Ökar självkänslan [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BroderGrim:

"du är verkligen min bästa kompis" på msn, men när vi sitter på skype så säger vi inte sådant!

Jag har jävligt svårt för att säga sådana saker IRL, har aldrig sagt 'jag älskar dig' face to face. Kanske någongång i telefon men då kände jag mig tvingad eftersom hon sa 'jag älskar dig', så.. ja.


   
SvaraCitera