Aviseringar
Rensa alla

Är killar kåtare än tjejer?


Ämnesstartare

Är killar generellt kåtare än tjejer? Och gör det de isåfall mer desperata? 


   
Citera
Ic3
 Ic3

Tjejer är kåtare än killar men de vågar inte säga det. Såklart killar kan va kåtare en tjejer men vissa tjejer kan vara kåt på en annan nivå 🙂


   
SvaraCitera

Tror de rätt jämnt


   
SvaraCitera

Tror det är likadant mellan båda könen


   
SvaraCitera

Jag tror att tjejer är snäppet kåtare Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Jag tror att tjejer är snäppet kåtare Party

Jasså, varför? 


   
SvaraCitera

Tjej_02:

Jasså, varför? 

Vet inte. Det är bara en känsla jag har. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Vet inte. Det är bara en känsla jag har. 

Okej. För jag vet att många killar säger att de blir kåta bara av att se en snygg tjej. Jag som tjej kan inte relatera, vet inte om det kan bero på att jag tar antidepressiva eller om jag är ensam om att inte bli det. 


   
SvaraCitera

Tror inte man kan mäta direkt på det.


   
SvaraCitera

Tjej_02:

Okej. För jag vet att många killar säger att de blir kåta bara av att se en snygg tjej. Jag som tjej kan inte relatera, vet inte om det kan bero på att jag tar antidepressiva eller om jag är ensam om att inte bli det. 

Hur gamla är dem killarna? För jag kan tänka mig att killar är mer kåta i början av tonåren än vad tjejer är. (Också bara vad jag tror utan några belägg alls)

För jag som kille kan inte heller relatera till det. Iallafall inte nu när jag är 20,men hade jag varit 12 hade jag nog kunnat relatera. 

Sen som någon annan skrev så tror jag att killar har lättare att säga/visa att dem är kåta än vad tjejer har. Men det betyder ju inte att killar är kåtare. 

Och ja att du inte blir kåt av att se en snygg kille/tjej kan ju ha att göra med att du tar mediciner eftersom att det minskar sexlusten/kåtheten. Eller så är det helt enkelt för att det inte är något som gör dig kåt. Vi alla tänder ju på olika saker Party


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Hur gamla är dem killarna? För jag kan tänka mig att killar är mer kåta i början av tonåren än vad tjejer är. (Också bara vad jag tror utan några belägg alls)

För jag som kille kan inte heller relatera till det. Iallafall inte nu när jag är 20,men hade jag varit 12 hade jag nog kunnat relatera. 

Sen som någon annan skrev så tror jag att killar har lättare att säga/visa att dem är kåta än vad tjejer har. Men det betyder ju inte att killar är kåtare. 

Och ja att du inte blir kåt av att se en snygg kille/tjej kan ju ha att göra med att du tar mediciner eftersom att det minskar sexlusten/kåtheten. Eller så är det helt enkelt för att det inte är något som gör dig kåt. Vi alla tänder ju på olika saker Party

Ja det kan mycket väll stämma. Har hört det från äldre killar också så det är nog väldigt olika kanske från person till person. Tacksam att du ger din syn på det och delar med dig. 


   
SvaraCitera

Så här tror jag att det är, killar blir kåtare innan tjejer i åldern liksom killar som är 12 kan va jätte kåta medans tjejer ksk får samma kåta period när dom är 15. Jag tror att bilden av att tjejerna är dom som gör det för killens skull och bara för hans njutning fortfarande sitter i och bildar en tabu för tjejer att vara kåta och vara det för hennes egna skull och att vilja njuta. Därför tror jag att man inte hör lika mkt tjejer som är kåta. Men dom existerar och det finns helt klart massa tjejer som är mer kåta än vad andra killar är. 


   
SvaraCitera

Ja, killar är nog "kåtare" än tjejer generellt sett.


   
SvaraCitera

Är nog ganska lika, killar har väl dock en tendens att visa det mer.


   
SvaraCitera