Aviseringar
Rensa alla

Är killen kär i mig? Behöver HJÄLP!


Ämnesstartare

Hejsan alla! Jag är en tjej på 14 år som går i 8an, jag behöver hjälp med att förstå hur en kille fungerar, eller i detta fall bara om han visat tricken på att gilla mig!
Jag kan berätta lite vad han gjort mot mig dom senaste dagarna. ( vi har aldrig pratat med varandra förut)

1: han tog en massa ögonkontakt med mig i matsalen, korridoren och i klassrummet han flackade även lite med blicken

2: jag pratade med honom och då pratade han med mig men det lät väldigt nervöst han liksom stammade och pratade snabbt.

3: Han skrattade åt mina skämt hela tiden (även dom dåliga haha)

4: han blinkade åt mig med ena ögat, när man flirtar ni vet !

5: men sen så skrev jag till honom på Facebook jag skrev bara Hejsan 🙂 <3 då svarade han hej 🙂 utan något hjärta?
Snälla hjälp mig är han intresserad eller inte jag är verkligen jätte kär !


   
Citera
Ämnesetiketter

Vickan1234:

men sen så skrev jag till honom på Facebook jag skrev bara Hejsan 🙂 <3 då svarade han hej 🙂 utan något hjärta?

HAHAHAHAHAHAH! xD

Han är väl blyg elr känner dig inte tillräckligt väl ännu?
Det låter som att han är intresserad av dig men snälla du, dra inte förhastadeslutsatser genom en chatt. JAG ber dig.


   
SvaraCitera

HAN KANSKE ÄR KÅT


   
SvaraCitera
njsbo

Garanterat intresserad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svaren, men hur ska jag ta det första steget om att be om hans nummer mm? Några förslag?


   
SvaraCitera

Åh så gulligt. 😛

Det verkar iaf inte som han har någonting emot att bli din vän, så om du börjar med det så kan du se om det leder till någonting annat. Lycka till.


   
SvaraCitera

Börja snacka mer med honom så märker du snart[cute]


   
SvaraCitera

TA HAN,TA HAN,TA HAN

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriösa svar tack! Men tror ni att han små gillar mig lite eller är intresserad?


   
SvaraCitera
Paseo

detta gör att jag minns en crush jag hade i sexan. jösses, var dödskär. tog reda på alla tecken på att han var kär i mig och skrev de i min dagbok med en massa hjärtan, sen frågade han chans på msn och jag var överlycklig tills vi tröttnade efter en vecka typ [crazy][crazy][crazy]

men ja han är förmodligen intresserad. bry dig inte om att han inte skrev ett hjärta. flörta me pojken lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad roligt att få veta lite om andras kärlekar också. Tack för svaret 🙂


   
SvaraCitera
Paseo

Vickan1234:

eta lite om andras kärlekar

Njeee kärlek var det inte, en liten förälskelse bara hehehehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha men en gullig sådan säkert 🙂


   
SvaraCitera