Aviseringar
Rensa alla

Är klimatfrågan central för dig?


time: Ja (jag är förstagångsväljare)

tycker annat är viktigt också såklart.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Eh, förutom i amerikanska presidentvalet då kanske...


   
SvaraCitera

Jag ser klimatfrågan som oerhört viktig, för om vi inte tar hand om våran planet och våran natur så kommer vi sedan inte ha någon annan plats att leva på. Därför blir andra frågor oviktiga. Vi får inte glömma bort att vi fortfarande är en del utav naturen, och att vi genom att ta hand om naturen även kommer att måna om oss själva. Alla kan göra något för att minska klimatförändringarna.

Och bara för att vi i Sverige har mycket mindre koldiutsläpp än t.ex. Kina så betyder det inte att vi svenskar inte behöver göra någonting och att det bara är Kina är boven. För så är det verkligen inte. Om vi månar om våran framtid och för våra framtida generationer bör var och en ta sitt ansvar för att minska klimatförändringarna, och detta gäller alla. Fler måste börja förstå allvaret i klimatförändringarna och göra någonting åt det, innan det är för sent. 

 Sanningen är att miljöfrågan i grunden är central för oss alla, eftersom att den berör oss allihop vare sig vi vill det eller inte. Finns inte miljön så finns inte vi heller. Glad

 

 

 

 

 

 


   
SvaraCitera

time: Ja (jag har röstat tidigare)

(jag råkade dock rösta på att jag är förstagångsväljare) 

jag skulle inte säga att det är min hjärtefråga men den är viktig.


   
SvaraCitera

time: Nej, jag har en annan hjärtefråga

Klimatfrågan är en icke-fråga i svensk politik. Bara trams när svenska politiker på allvar tror att de kan påverka miljön.

Viktigaste frågorna för mig:
1. Minska segregationen
2. Förbättrad välfärd
3. Sänkta skatter
4. Förbättrad trygghet


   
SvaraCitera

GraGo:
Frihet och fri marknad prioriteras över miljöfrågor för mig.

Tror du även på frihet när det gäller invandring?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

NiklasW:
Tror du även på frihet när det gäller invandring?

Neeeej
Nu sätter jag ner foten för det här börjar bli så jävla irriterande att det inte finns. DU FÅR INTE KAPA FLER AV MINA TRÅDAR FÖR ATT BÖRJA PRATA OM INVANDRING. Så, caps lock och allt. Håll dig till dina egna trådar.


   
SvaraCitera
reben

nä andra frågor är viktigare fast vet d onödigt o bry sig om andra frågor om man ej bryr sig om miljön. 


   
SvaraCitera

time:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Du är så fördomsfull, min tanke var absolut inte att starta ännu en debatt om invandring, var bara lite nyfiken på GraGo's uppfattning med tanke på att han ställt mycket frågor till mig. Tat lugnt. 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

NiklasW:
Du är så fördomsfull, min tanke var absolut inte att starta ännu en debatt om invandring, var bara lite nyfiken på GraGo's uppfattning med tanke på att han ställt mycket frågor till mig. Tat lugnt. 

Ta det i PM.


   
SvaraCitera

time:

Ta det i PM.

Vad ska jag ta i PM?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

NiklasW:
Vad ska jag ta i PM?

Med Gragooooo. Så vi andra kan fortsätta diskutera klimatröstande här.


   
SvaraCitera

time:

Med Gragooooo. Så vi andra kan fortsätta diskutera klimatröstande här.

Alright.. Ber så hemskt mycket om ursäkt ifall du tog illa upp över min lilla utsvävning. Det var inte min mening. 


   
SvaraCitera

vad är klimatfrågan? Det är väl nånting som har varit världshotande i 100 år nu, bygg på, feminism och klimatfrågan är väl enda frågan jag inte håller med vänsterpartiet i 


   
SvaraCitera

NiklasW:
Alright.. Ber så hemskt mycket om ursäkt ifall du tog illa upp över min lilla utsvävning. Det var inte min mening. 

vad anser du om invandringen?


   
SvaraCitera