Aviseringar
Rensa alla

Är kuken för liten?


S3ON:

Jag menar att sex har en bredare innebörd än bara sex. 

Skulle du påstå att det enda syftet med sex är att fortplanta sig? I sådant fall hänger det ju ej på kuklängden hur bra arbetet utförs eftersom att spermierna får kraft nog i samband med ejakulationen att nå ägget, dessutom har de små rackarna en svans som också hjälper för framfart.

Om sex är något mer än fortplantning blir ditt påstående lite problematiskt då enskilda människor har olika begär. Lisa som exempel kanske inte tillfredsställs tillräckligt psykiskt och fysiskt av 10 cm. Hon kanske nöjer sig först vid 22 cm, vad vet jag. Hur du väljer att beskriva Lisas smak? 

Jag skulle säga att det är högst individuellt huruvida TS snopp duger eller ej, beroende på TS personliga preferenser samt "mottagarens". 

Jag menade mer sex som fortplantning.

Men jag håller helt med dig påståendena.


   
SvaraCitera

normaLT


   
SvaraCitera

schim:

15.7 cm

Fia kan hon


   
SvaraCitera

Getrekt:

inte för en 13 åring

det sa jag aldrig

rogernw:

Fia kan hon

kan mina snoppar


   
SvaraCitera

helt normalt


   
SvaraCitera

Plundraren :
Jag är 02 (13) och min kuk är typ 10 cm lång... Är det normalt, och är det för kort elr för långt? 

Är du singel då?


   
SvaraCitera

Plundraren : Jag är 02 (13) och min kuk är typ 10 cm lång... Är det normalt, och är det för kort elr för långt?

I slakt eller i erigerat tillstånd?

Oavsett, är du bara 13 år så lär den säkerligen växa till sig närmaste åren. Glöm heller inte bort att storleken (längden) på kuken har väldigt liten betydelse. I så fall har enl mitt tycke och smak TJOCKLEKEN en betydligt större betydelse. Om du förstår skillnaden i tjocklek mellan en gurka och en cigarett.  Mycket glad


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Tråden skapades för drygt ett år sedan. TS har inte loggat in på nästan lika länge, så vänta er inga svar. 


   
SvaraCitera