Aviseringar
Rensa alla

är liet orolig om tungan !!


Ämnesstartare

hej hej !!! jag är väldigt orolig. jag skulle vilja perca tungan o jga har hört massa saker om att man kan tappa smaken o grejer. minsta fel. så jag undrar vad kan hända oach om det gör ontt att ta?
[wink]
kramkram


   
Citera

Testa och se.


   
SvaraCitera

vickan_almqvist:

jag skulle vilja perca tungan o jga har hört massa saker om att man kan tappa smaken o grejer. minsta fel. så jag undrar vad kan hända oach om det gör ontt att ta?

Tappar smaken gör man väl inte fast man känner inte när det behövs mer salt eller socker tex. Och smärtan kommer efter du har tagit hålet, när tungan blir alldeles svullen och när du knappt kan prata. Fast då äre bara att äta mycket is och glass! [y]


   
SvaraCitera

åååååh du kommer läspa iallafall [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahhaha okey men det är inte så farligt då somm det sägs


   
SvaraCitera

vickan_almqvist:

gör ontt att ta?

<det är den mesigaste piercingen att göra kan jag säga.


   
SvaraCitera

batterseabardot:

<det är den mesigaste piercingen att göra kan jag säga.

Det är inte konstigt när du har piercing över hela ditt ansikte. [crazy]


   
SvaraCitera

sepideh:

Det är inte konstigt när du har piercing över hela ditt ansikte

Det är många som tror att tungan ska göra så jävla ont, kanske för att det gör hemskt ont att bita sig i tungan. Jag vill bara döda den myten.


   
SvaraCitera

batterseabardot:

Det är många som tror att tungan ska göra så jävla ont, kanske för att det gör hemskt ont att bita sig i tungan. Jag vill bara döda den myten.

Det är olika för alla, en del tycker ju att det knappt gör ont. En del tycker att det gör svinont. Jag antar att du är en av dem som knappt känner någon smärta, tuffing [wink]


   
SvaraCitera

sepideh:

Det är olika för alla

Ja, såklart. Men det blir svårt att svara på frågan om det gör ont då, man kan iaf ge en fingervisning och sen se vad andra tycker.

sepideh:

knappt känner någon smärta

Jag svimmar nästan varje gång[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vickan_almqvist:

hört massa saker om att man kan tappa smaken o grejer.

Tas den på rätt sätt tappar man inte smaken, kan lova dig det. Däremot har jag blivit känsligare för stark mat, men det är inte så farligt.

vickan_almqvist:

ontt att ta?

Det känns, men ont gör det inte. Men det är olika för alla, men dom flesta jag har pratat med tyckte inte att det gjorde ont. [y]


   
SvaraCitera

batterseabardot:

Jag svimmar nästan varje gång

Nästan. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till batterseabardot: det är så jävla coolt att ha piercing i skrat groparna. så jävla fint. [smile]

men svimmar man inte bara när man inte har ätit???


   
SvaraCitera

vickan_almqvist:

så jävla fint.

Tack! Jag är nog mest nöjd med dem av alla mina piercingar. Men det kanske beror på att de är nyast. Fast de skulle inte passa lika bra om jag inte hade min septumpiercing och den vertikala i läppen [smile]

vickan_almqvist:

men svimmar man inte bara när man inte har ätit???

Det är såklart större risk att man svimmar om man inte ätit, men jag är så jävla nervös innan och allt släpper när kanylen går igenom, då blir jag illamående.. Det är inte för smärtan, det är för att jag blir äcklad av tanken att någon sticker igenom min hud. Jag är väldigt motsägelsefull, jag älskara ju att pierca mig liksom [smile]


   
SvaraCitera