Aviseringar
Rensa alla

Är man sjuk om man skrattar till denna videon?


Smilen
Ämnesstartare

Jag menar, låten liksom, luftens hjältar och i WTC-sammanhang. Jag vet sjukt rolig!


   
Citera
Ämnesetiketter

Detta är osmakligt på en ny nivå.Förvirrad


   
SvaraCitera

Nej man måste kunna se humorn i det


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

fantastiskt kul 


   
SvaraCitera

B.C-:

Då får jag säga att jag föredrog sälen..


   
SvaraCitera

Nädå, folk skrattar åt allt möjligt.


   
SvaraCitera
mynona

FörvirradFörvirrad

Nej det är inte sjukt att skratta eftersom själva situationen av "högstämd känslig ögonblick avlöst av avdramatiserat skoj" utlöser en humoristisk reflex, men oavsett hur mycket man kan hålla med om att World Trade Center inte alls symboliserade demokrati utan marknadskrafter och att det är typiskt amerikansk kommunistskräck att blanda samman dem, så är det osmakligt därför att människor faktiskt dog och deras anhöriga och vänner skadades svårt emotionellt, så sjuk är man väl i så fall inte för att man skrattar utan mer om man inte ifrågasätter sitt skratt, men jag dömer inte


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Skrattar fortfarande. 


   
SvaraCitera

Lite kul. Skrattade till vid "en gång till".


   
SvaraCitera

skrattade till lite när musiken drog igång, men klippen som visar planen krascha in avslutade det ganska snabbt och knöt sig i magen
nej usch


   
SvaraCitera

tror jag har sagt det förr, ta ett uppehåll från internet smilen, undvik gärna 4chan eller andra sådana forum också.


   
SvaraCitera

Ja, det är sjukt.

Har tyvärr skrattat åt den där en gång också.. Det var sen natt men d är fan ingen ursäkt.


   
SvaraCitera


Detta är bättre


   
SvaraCitera

Stålröven:

Detta är bättre

bäst 


   
SvaraCitera