Aviseringar
Rensa alla

Är man socialt handikappad och ful, så vill tjejer inte ha något att göra med en. (fullt förståligt)


Ämnesstartare

Dagens sanning. Hur ska man lära sig att acceptera det? Vill sluta bry mig.


   
Citera
Ämnesstartare

Måla flames på allt du äger, det är coolt

 


   
SvaraCitera

träna bort sitt sociala handikapp så gott man kan och sen ta kontakt med tjejer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
Måla flames på allt du äger, det är coolt 

Du är inte rolig.

stereo total:
träna bort sitt sociala handikapp så gott man kan

Det går inte. Ledsen Är helt mongo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men tyst tror vi här på UM har tröttnat på ditt jävla gnällande om dina problem och hur du själv ser ner på dig själv ,sluta lek offer ! 

Väx upp och ta dig i kragen  och ta och ändra på det som är dåligt ist . 

Snacka med en bra psykolog ist för dra dina problem på nätet så opersonligt som det kan bli xd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahmen vafan kööör ba kööör

(leker passe)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

Du är inte rolig.

Liiiiite


   
SvaraCitera

Sandor: Det går inte. Är helt mongo.

vad har du för socialt handikapp? 


   
SvaraCitera

SötHjärta

Fkpaw:
Måla flames på allt du äger, det är coolt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

styla dig, ta hand om din kropp till max, utöva hobby/intresse som du gillar, träna på att vara social


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte också tipset om flames var ganska bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Men tyst tror vi här på UM har tröttnat på ditt jävla gnällande om dina problem och hur du själv ser ner på dig själv ,sluta lek offer ! 

Väx upp och ta dig i kragen  och ta och ändra på det som är dåligt ist . 

Snacka med en bra psykolog ist för dra dina problem på nätet så opersonligt som det kan bli xd 

hahaha det förstår jag...men är kul med lite respons från ungdomar..är inte menningen att leka offer...jag bara klagar och undrar litegrann..

stereo total:

vad har du för socialt handikapp? 

social fobi och låter konstig när jag pratar, kan inte prata...har nog adhd, aspgers etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
styla dig, ta hand om din kropp till max, utöva hobby/intresse som du gillar, träna på att vara social

men det tar väl knappast bort psykiska sjukdomar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor: social fobi och låter konstig när jag pratar, kan inte prata...har nog adhd, aspgers etc.

lev ditt liv som du verkligen vill så ska du se att du stöter på en tjej med adhdaspergerssocialfobi, och om inte ås har du iaf levt ditt liv som du vill, vet inte riktigt vad jag kan säga mer än så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

hahaha det förstår jag...men är kul med lite respons från ungdomar..är inte menningen att leka offer...jag bara klagar och undrar litegrann..

social fobi och låter konstig när jag pratar, kan inte prata...har nog adhd, aspgers etc.

HAr med As , har ett normalt liv .okay social kretsar .bara för man har en funktions nedsättning inom vissa områden så betyder det inte att man inte kan lära sig hantera dom 🙂 


   
SvaraCitera