Aviseringar
Rensa alla

Är min flickvän het


Ämnesstartare

Screenshot_2015-07-26-03-00-06.png


   
Citera
Cobrak

Måste du ha andras bekräftelse för din brud? Om hennes utseende dessutom? Jäklar.


   
SvaraCitera

Varför bryr du dig om vad vi tycker? Det enda som rimligtvis borde betyda något är din egen åsikt.


   
SvaraCitera

AA runkar som fan nu. Vill spruta henne i ansiktet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan jag tycker hon är den vackraste människan i världen


   
SvaraCitera
mynona

Men snälla Margareta


   
SvaraCitera
Cobrak

mynona:
Men snälla Margareta

Det var ett charmigt uttryck.


   
SvaraCitera

robinkpro:
Fan jag tycker hon är den vackraste människan i världen

Säg det till henne :7


   
SvaraCitera

Varför måste du ha andras bekräftelse om det? Om du älskar henne så älskar du ju henne och ska skite fullständigt i vad andra tycker!!!


   
SvaraCitera

Har du frågat om du får posta hennes bild här? Annars är det ju en aning olagligt 


   
SvaraCitera

Cobrak: Måste du ha andras bekräftelse för din brud? Om hennes utseende dessutom? Jäklar.

Sant

schim: Har du frågat om du får posta hennes bild här? Annars är det ju en aning olagligt

Det beror på var bilden är tagen. Är den tagen i hennes lägenhet och "fotografen" inte fått tillstånd att ta bilden så är det olagligt. Har bilden däremot tagits i "fotografens" lägenhet eller på offentlig plats så är det lagligt. Sedan vet jag inte just UMs regler för övrigt.

Bilden i sig är ju inte "stötande" på något sätt.

Fotografen har alltid full copyright och publiceringsfrihet av sina bilder så länge det inte rör sig om ren marknadsföring av en produkt.


   
SvaraCitera
Exner

Trololo


   
SvaraCitera
Azusa

Why


   
SvaraCitera

Varför gör sig folk mödan att moralisera över trollMycket glad


   
SvaraCitera
mens
 mens

om den här människan bara visste att hon nu är föremål för ngt trolls nöje på ungdomar.se


   
SvaraCitera