Aviseringar
Rensa alla

Är min kärlek besvarad?


Ämnesstartare

Hej! Jag är en tjej på 17 år, och jag är kär. Jag är så himla himla himla kär i en kille som går i min parallellklass. Dock vet jag inte om mina känslor är besvarade, och därför skulle jag vilja att några av er svarar vad ni tycker om det jag skriver nu, och om ni tycker att han beter sig som att han gillar mig för jag kan inte tyda sådant.

För det första har vi pratat konstant varje dag i en månad idag. Innan vi började prata så träffades vi vid en sjö på kvällen, och han följde mig hem utan att jag behövde be om det. Vi kände alltså inte varandra då. Sedan pratade vi i två veckor, och efter det träffades vi på en fest. Jag grät, för jag gråter alltid när jag är påverkad, och han höll om mig. På samma fest så hånglade vi ca 7 gånger, jag var full å han spiknykter (det var nog hans första hångel någonsin). Sedan efter festen så hamnade jag av någon konstig anledning vid en affär helt ensam mitt i natten, och när han fick reda på det så cyklade han genast dit och följde mig hem.

Sedan har vi träffats 4 kvällar i rad, dock med andra kompisar, och vi har gosat mer och mer för varje gång. Senaste gången så somnade jag på hans bröst. Dock så vill han alltid gå hem efter och inte sova kvar, även fast dem andra kompisarna sover kvar. Varför?

Vi har inte kysst något mer, eftersom att ingen vågar. Tror ni att mina känslor är besvarade?

Och bör jag säga till honom att jag tycker om honom eller ska jag vänta tills han gör det? (om han gör det.)


   
Citera
Ämnesstartare

Skulle uppskatta svar mycket


   
SvaraCitera
time
 time

Vi kan inte veta hur han känner - det är bäst att du frågar honom! Han kanske undrar samma sak som du utan att våga ta steget. Säg till honom att du gillar honom! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Vi kan inte veta hur han känner - det är bäst att du frågar honom! Han kanske undrar samma sak som du utan att våga ta steget. Säg till honom att du gillar honom! 🙂

Pricis, du har inget att förlora. Och enligt din text så verkar han ju gilla dig


   
SvaraCitera
Lyra
 Lyra

yeah fråga han, kan la vara så han oskuld och känner sig fett nervös pga det o skäms för det o därför går hem?


   
SvaraCitera

pinkypiggy: Dock så vill han alltid gå hem efter och inte sova kvar, även fast dem andra kompisarna sover kvar. Varför?

Det kan vara så att hanns föräldrar är lite stränga, så har jag haft det men jag vet inte hur hans familj är.


   
SvaraCitera

time:
Vi kan inte veta hur han känner - det är bäst att du frågar honom! Han kanske undrar samma sak som du utan att våga ta steget. Säg till honom att du gillar honom! 🙂

Men jag rekommenderar att göra som time skrev!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ser låter som att han gillar dig Blink Men säg inte på en gång att du älskar honom jag tycker att ni ska gå på dejter och känna varandra odenkligt först sen så kan du säga att du gillar honom när du känner för det Glad  Så ta det lugnt ta inte för stora steg på en gång ett tips du kan flörta med honom med kropp språk det är det första steget och se hur han reagerar  ta hand om dig och lycka till 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta för honom om alla dessa "täcken" du fått och undrar hur han känner då för att du är förvirrad och då kan man lätt komma in med att du gillar honom eller om han bara vill vara kompisar 🙂


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Berätta för honom om alla dessa "täcken" du fått och undrar hur han känner då för att du är förvirrad och då kan man lätt komma in med att du gillar honom eller om han bara vill vara kompisar 🙂

Förlåt men va sämsta tipset. Bara prata o bussfilerna med honom o sen om han svarar på det så fortsätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zxcvbnm:

Förlåt men va sämsta tipset. Bara prata o bussfilerna med honom o sen om han svarar på det så fortsätt

bussfilerna asså va?


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

bussfilerna asså va?

Hahah oj auto. Busflirta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zxcvbnm:

Hahah oj auto. Busflirta

förstår inte vad du menar med et häller :I


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter som att han tycker om dig i alla fall, men exakt på vilken nivå det ligger och hur han vill gå vidare kan ingen här dessvärre svara på. Det bästa är om du försöker ta upp det med honom! 


   
SvaraCitera