Aviseringar
Rensa alla

Är min lillebror homosexuell?


Ämnesstartare

Hej, jävlar vad dåligt jag mår av att skriva denna tråd. 

Okej, i alla fall. I går råkade jag av misstag göra sönder min bärbara dator och frågade därför min lillebror (som förövrigt är 12 år gammal) om jag kunde låna hans iPad. Det var inga problem med det, men oturligt nog är jag jävligt nyfiken av mig och började kolla igenom hans historik, önskar att jag aldrig gjort det.

Han hade inte raderat något i hans historik och jag kollade hela två månader tillbaka, där jag såg den första porrvideon. De första klippen var allt ifrån lesbiskt till en kille och två tjejer - så straight som det kan bli i princip. Sedan gick det över till en kille och en tjej - inget fel med det. Tyvärr började jag se att han förra veckan hade kollat på gruppsex, och tyckte direkt att det var fucking opassande för en tolvåring. Efter det började jag se tecknat porr, dock tycker jag inte att det är något fel med det heller. 

Sedan såg jag historiken från i lördags och från i söndags... i lördags hade han först googlat på google bilder på "hot girl", men sedan såg jag att han bara någon minut senare hade googlat "naked man" istället - och även stannat här och kollat igenom ett flertal bilder. I söndags hade han gått direkt på och googlat "gay gangbang" - spydde direkt (blandning av bakfylla, tidigare illamående) gjorde att detta hände. 

En tolvåring borde för det första fan inte kolla på gangbangs, inte heller gay. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, kan inte berätta för mina föräldrar, tänker inte berätta för någon kompis och tänker inte heller berätta för min bror. Fitta, ville ju att han skulle växa upp och sitta med mig och mina polare på förkröket och bärsa, tyvärr verkar det mer bli som att han kommer dra på gaybarer. Vet fan inte vad jag ska ta mig till, vet man verkligen sin homosexualitet när man är tolv år gammal? Kan det bara vara något han har fått för sig att han är gay? 

Förlåt om jag låter som en homofob just nu, är verkligen inte det. Är tvärtom väldigt för homosexualitet och anser det vara naturligt, egentligen. Men, när det gäller min tolvåriga lillebror tar det emot som fan, vill inte tänka mig honom få en penis i sin anal. Tänkte att jag skulle vänta en vecka i alla fall och kolla om han fortsätter titta på dessa porrklipp, om det fortsätter måste jag prata med honom. Vet inte vad jag annars ska göra, har mått illa och inte kunnat prata ordentligt med honom sen igår. ATT DET JUST VAR GANGBANG FÅR MIG ATT MÅ SÅ JÄVLA DÅLIGT, VARFÖR KUNDE HAN INTE BARA KOLLAT PÅ "NAKED MAN" ISTÄLLET FÖR 10 KILLAR SOM PENETRERAR VARANDRA I ALLA HÅL DE HAR?!!? Fitta, att det ska vara min lillebror. 

Var tvungen att skriva av mig alla mina negativa tankar, kommer förhoppningsvis älska honom lika mycket om han kommer ut som homosexuell också... :/


   
Citera
Ämnesetiketter

det är inte vi som definierar hans kön och läggning, det gör hn.

det bästa du kan göra är att fråga honom/prata kring det eller bara lägga ner och strunta i det eftersom det egentligen inte spelar någon roll.


   
SvaraCitera

Barn brukar vara nyfikna, det är ingenting fel. Han hinner nog ändra syn på sexualitet många gånger..


   
SvaraCitera

Hemligsnälla: Förlåt om jag låter som en homofob just nu, är verkligen inte det. Är tvärtom väldigt för homosexualitet och anser det vara naturligt, egentligen. Men, när det gäller min tolvåriga lillebror tar det emot som fan

"inte för att jag är homofob men..." Rullar ögonen

Hemligsnälla: vill inte tänka mig honom få en penis i sin anal

Men tänk inte på det då!


   
SvaraCitera
time
 time

För det första har du inget i hans internethistorik att göra. Det är fruktansvärt kränkande och du ska absolut inte göra om det, det är HANS ensak - försök tänka hur det skulle kännas för dig om någon med jämna mellanrum kollade upp din internethistorik för att se till att du inte kollade på "fel" saker. Skulle du vara tacksam eller skulle du bli arg? 

För det andra speglar inte porren vi tittar på alltid vad vi själva har för preferenser när det väl kommer till att ha sex. Ibland kan folk kika på typ latex eller S&M eller vad tusan som helst, det betyder inte att de tar på sig latex och smiskar varandra i sängen efteråt. 

För det tredje, är din bror homosexuell, innebär det inte att du inte kommer kunna förkröka med honom eller ta en bärs med killgänget och att han istället går på gaybarer. Om du inte vill framstå som en homofob kanske du ska se över hur du uttrycker dig. 

Men sist och slutligen kan jag inte understryka hur otroligt dumt det var av dig att snoka i hans historik och för er relations skull ber jag dig att lägga ner med det på en gång. Gör INTE om det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

"inte för att jag är homofob men..." Rullar ögonen

Men tänk inte på det då!

Är inte homofob, skulle nog egentligen inte ens känna såhär om han hade berättat för mina föräldrar och mig att han var homosexuell. Men när man av nyfikenhet ser att han kollar på 10 killar som penetrerar varandra i alla hål mår man lite dåligt av att ens lillebror kollar på sån skit. 

Tror inte du fattar, har du en lillebror? Man är överbeskyddande som fan. 


   
SvaraCitera

Han är 12, han har ingen läggning


   
SvaraCitera

palla kolla igenom historik 


   
SvaraCitera

Hemligsnälla
De första klippen var allt ifrån lesbiskt till en kille och två tjejer - så straight som det kan bli i princip. Sedan gick det över till en kille och en tjej - inget fel med det. 

Förlåt om jag låter som en homofob just nu, är verkligen inte det. Är tvärtom väldigt för homosexualitet och anser det vara naturligt, egentligen. Men, när det gäller min tolvåriga lillebror tar det emot som fan, vill inte tänka mig honom få en penis i sin anal. 

Väldigt motsägelsefullt.

antar att du tycker det är okej att tänka honom ligga med en tjej, så varför inte med en kille om du nu tycker att homosexualitet är så naturligt? 


   
SvaraCitera
time
 time

Hemligsnälla: Tror inte du fattar, har du en lillebror? Man är överbeskyddande som fan.

Jag är överbeskyddande när det kommer till min lillebror, men då handlar det om grejer som att jag inte vill att han ska dricka alkohol eller röka, eller köra moped utan hjälm. Det handlar aldrig, aldrig om att kränka hans privatliv. Där går gränsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
För det första har du inget i hans internethistorik att göra. Det är fruktansvärt kränkande och du ska absolut inte göra om det, det är HANS ensak - försök tänka hur det skulle kännas för dig om någon med jämna mellanrum kollade upp din internethistorik för att se till att du inte kollade på "fel" saker. Skulle du vara tacksam eller skulle du bli arg? 

För det andra speglar inte porren vi tittar på alltid vad vi själva har för preferenser när det väl kommer till att ha sex. Ibland kan folk kika på typ latex eller S&M eller vad tusan som helst, det betyder inte att de tar på sig latex och smiskar varandra i sängen efteråt. 

För det tredje, är din bror homosexuell, innebär det inte att du inte kommer kunna förkröka med honom eller ta en bärs med killgänget och att han istället går på gaybarer. Om du inte vill framstå som en homofob kanske du ska se över hur du uttrycker dig. 

Men sist och slutligen kan jag inte understryka hur otroligt dumt det var av dig att snoka i hans historik och för er relations skull ber jag dig att lägga ner med det på en gång. Gör INTE om det. 

Jag är fylld med för mycket känslor för att inte kunna skriva negativt, om jag hade gjort en tråd med hur positivt jag var till att han tittat på homosexuellt gruppsex hade denna tråd varit meningslös. 

Håller med om att det var dumt, om du läst min text ordentligt hade du också förstått detta "önskar att jag aldrig gjort det". Nu måste jag förvisso göra det igen, kommer inte kunna gå igenom tre - fyra år innan han kommer ut som homosexuell, måste veta det tidigare.


   
SvaraCitera

Hemligsnälla: Men när man av nyfikenhet ser att han kollar på 10 killar som penetrerar varandra i alla hål mår man lite dåligt av att ens lillebror kollar på sån skit.

Men låt honom vara ffs

vad han intresserar sig för angår inte dig, så låt bli att rota i hans historik

Hemligsnälla: Man är överbeskyddande som fan.

ja wow vad farligt det är att vara homosexuell

Hemligsnälla: Är inte homofob

Bra! Lägg ner isf, för det spelar ingen jävla roll!


   
SvaraCitera

Öööh, du låter ganska homofobisk faktiskt. Dt kanske är du som är bög egentligen.


   
SvaraCitera
time
 time

Hemligsnälla: Nu måste jag förvisso göra det igen

Nej, du måste inte alls. I så fall visar du bara att du är helt känslokall som fullständigt struntar i hans privatliv. Vem han ligger med eller vad han tittar på för porr har du inget med att göra, inte ens lite grann.


   
SvaraCitera

Hemligsnälla:

Tror inte du fattar, har du en lillebror? Man är överbeskyddande som fan. 

loool homosexualitetens stora faror 😀 skriv en bok ist


   
SvaraCitera