Aviseringar
Rensa alla

Är min onormal?


Ämnesstartare

Asså min kuk är 14 cm slak  och jag är 13 svär det är sant. Asså är det nån mer med sån stor kuk för det är ganska jobbigt när man bl.a. måste ha vuxen kalsonger och alla i omklädningsrummet stirrar! Är detta onormalt? Är inte knappt inne i puberteten! Har haft en stor kuk i hela mitt liv! Kommer jag få problem i framtiden?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vill bara veta


   
SvaraCitera

Förstår inte problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är du orolig för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade bara vart glad om jag hade en stor kuk.


   
SvaraCitera

Onormalt ja. Men det är inget fel med det.


   
SvaraCitera
evene

Förmodligen cancer


   
SvaraCitera

Alltså, börjar tro det är någon med flertal konton som dels ljuger om deras ålder och skriver att de har en stor penis för uppmärksamhet. Men om detta nu är sant så; 

För det första finns det så himla många olika sorters kalsonger, det finns boxer briefs för tonåringar, både i de yngre tonåren och de äldre. De ser exakt likadana ut som "vuxna" kalsonger, alltså bara storleken som har betydelse. Gäller samma sak när det är de mera tyg kalsonger som unga oftare brukar ha eftersom det är vanligare bland barn. 

Att ha en 14cm penis när den inte har erektion är inte heller konstigt, penisar växer olika vid erektion. Vissa växer mycket i längden, bredden osv. Medans vissa endast blir stelare, men inte blir längre eller mycket bredare. 

Sedan beror det också på hur du mätt, när du mäter din penis ska du mäta från ovansidan och frammåt, inte under eller vid sidan. Och inte heller ska du räkna med din förhud. 


   
SvaraCitera
Algot

Det kan vara sant, men troligen inte. Han har inte varit inloggad idag, hans konto heter 11111. Jag tror att han bara vill ha uppmärksamhet. 
         Om detta ändå skulle vara true så förstår jag inte problemet med en stor kuk. Jag skulle vara nöjd, inte olycklig. 


   
SvaraCitera

Ödmjukt skryt


   
SvaraCitera