Aviseringar
Rensa alla

Är min pojkvän intresserad av någon annan? HJÄLP


Ämnesstartare

Nu är det så att jag och min pojkvän bor ganska långt bort från varandra. Han har instagram, inte jag. Men jag fick höra av min kompis häromdagen som följer honom där att han gillar alla bilder som en tjej lägger upp, den här tjejen bor väldigt nära honom också. Det är väldigt skumt då han inte gillar några bilder på några andra tjejer och ALLA hennes bilder. Nu såg jag också att han gillar alla hennes profilbilder på facebook. Det känns verkligen som att han vill henne något. Vad hade ni trott om eran pojkvän/flickvän gjorde något sånt här? Och vad skulle ni ha gjort?


   
Citera

Fråga han ba


   
SvaraCitera
reben

Graceland:  Vad hade ni trott om eran pojkvän/flickvän gjorde något sånt här? Och vad skulle ni ha gjort?

hade trott väldigt många dumma saker som ej e relevanta.  ingen aning om va jag skulle gjort men vad jag tkr du ska göra är att fråga hnm =)


   
SvaraCitera

mm fuck :c fucking döda honom, fråga inte ens först


   
SvaraCitera

Graceland:
Nu är det så att jag och min pojkvän bor ganska långt bort från varandra. Han har instagram, inte jag. Men jag fick höra av min kompis häromdagen som följer honom där att han gillar alla bilder som en tjej lägger upp, den här tjejen bor väldigt nära honom också. Det är väldigt skumt då han inte gillar några bilder på några andra tjejer och ALLA hennes bilder. Nu såg jag också att han gillar alla hennes profilbilder på facebook. Det känns verkligen som att han vill henne något. Vad hade ni trott om eran pojkvän/flickvän gjorde något sånt här? Och vad skulle ni ha gjort?

Han är nog intresserad, men han kommer aldrig få något av henne, det låter som att han är friendzonad


   
SvaraCitera

hade knullat min bf om han gillade en enda bild på någon av honkönet.... kontakta henne o starta drama.


   
SvaraCitera

Tycker att du ska prata med din pojkvän om det.


   
SvaraCitera
penja

hade blivit skitledsen och jätteorolig och tagit upp det med min pojkvän. så hade vi pratat och jag hade gråtit ännu mer och sen hade det troligen löst sig pga jag trodde fel bara. 

ni borde också prata


   
SvaraCitera

Jag brukar gilla alla mina vänners bilder, av det motsatta könet.. har ingenting med sexuell åtrå att göra.


   
SvaraCitera