Aviseringar
Rensa alla

Är mina chanser helt förstörda?


Ämnesstartare

aaaaah. igår såg jag en kille för första gången på ca 1 år som jag verkligen försökt lägga bakom mig. Första gången jag träffade honom föll jag direkt, det var i princip kärlek vid första ögonkastet och han charmade mig totalt den kvällen. Vi pratade ett tag efter dess och skulle träffas och allt men slutade plötsligt prata pga en skittöntig sak.

Vi skulle träffas ute en kväll, han kom aldrig in på stället eftersom något med vakten blalba. Jag träffade nån annan där istället, absolut ingenting intressant, bara någon att prata med, jag gick därifrån med honom också men endast för vi både skulle till bussen och så var det med det ungefär. Dagen efter pratade jag med den här killen varför han inte kommit in osv. Jag skojjade med honom och skrev - de orkade väl inte med en dryg person ;). Han blir helt cp och svarar - Men om du ska va sån kan du dra. Loggade ut från msn och har aldrig loggat in igen. hmmmm!

Ett tag senare när jag råkade bli för full en kväll skrev jag en fyllesms - Du borde blocka upp mig på msn och sen komma hit. (aaaaaaaah, pinsamt, dör, åh!) Han svarade i alla fall aldrig på det och jag beslutade mig för att glömma den här killen helt och hållet. Känns som jag bara gjorde fel hela tiden.

Men igår såg jag honom igen och jag kan fan inte glömma honom! helt omöjligt. Har jag förstört mina chanser helt och hållet? Är det och försöka glömma igen? 🙁


   
Citera

Fyfan vad jobbigt 0.o
Snackade ni igår då? Eller såg du bara honom och han såg inte dig?


   
SvaraCitera

Nog lika bra att glömma, varför inte lägga energi på en kille som vill ha dig istället kanske, och någon som du känner att du inte "klantat till dig" inför?


   
SvaraCitera

Haha men orka honom? Glöm bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Snackade ni igår då? Eller såg du bara honom och han såg inte dig?

det var bara jag som såg honom snabbt

sculptura:

Nog lika bra att glömma, varför inte lägga energi på en kille som vill ha dig istället kanske, och någon som du känner att du inte "klantat till dig" inför?

precis det jag tänker också, men det är så himla svårt när det är någon som är Den personen. Han har till och med gett ett namn för den sortens kille jag vill ha.


   
SvaraCitera

Human:

det var bara jag som såg honom snabbt

Okej :/ du kanske borde gått fram lite försiktigt.


   
SvaraCitera

Human:

Du borde blocka upp mig på msn och sen komma hit.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Human:

precis det jag tänker också, men det är så himla svårt när det är någon som är Den personen. Han har till och med gett ett namn för den sortens kille jag vill ha.

Jamen det finns fler sådana, och varför inte bara inse att du är en sucker för "svårtflirtade killar"? Det är inget unikt med det. Fan ta o hitta nån där DU inte är the underdog från början iallfall, killar gillar inte sånna klantiga tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Okej :/ du kanske borde gått fram lite försiktigt.

saken var att vi var på ett uteställe och stod ute i rökrutan, han var utanför en bit bort. Annars hade jag absolut gått fram till honom, sett hur han reagerat osv.

kebu12:

[bigsmile]

hahaha, sjukt pinsamt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen aning, men hans borde vara.


   
SvaraCitera

Human:

hahaha, sjukt pinsamt 🙁

äsch, är ju inte så farligt ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Jamen det finns fler sådana, och varför inte bara inse att du är en sucker för "svårtflirtade killar"? Det är inget unikt med det. Fan ta o hitta nån där DU inte är the underdog från början iallfall, killar gillar inte sånna klantiga tjejer.

knowz, tjejer gillar heller inte klantiga killar. Och ja, jag hatar att vara underdog också, mycket roligare tvärtom. men som sagt, när det är den personen så känns det skitsamma. uch.

metafor:

Ingen aning, men hans borde vara.

haha, jag vet.. men icke :/


   
SvaraCitera
Gifted

Human:

(aaaaaaaah, pinsamt, dör, åh!)

Du låter som en fjortis, så ja, dina chanser är sumpade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bwahaha.


   
SvaraCitera

Human:

knowz, tjejer gillar heller inte klantiga killar. Och ja, jag hatar att vara underdog också, mycket roligare tvärtom. men som sagt, när det är den personen så känns det skitsamma. uch.

Jahapp. Det verkar som att de flesta säger "go for it", men i denna beroendeställning som du befinner dig i så känns det inte som att vore värt det, du kommer antagligen vara underdogen för alltid om så skulle bli fallet. Och det vill man ju inte vara i ett förhållande.


   
SvaraCitera