Aviseringar
Rensa alla

Är mobil viktigt?


Ämnesstartare

Är mobil viktigt?

Spelar det någon roll om man har en skitgammal mobil eller den nyaste hetaste grejen?

Vad andvänder du din mobil till?

Hur gör du när du ska snacka med kompis? Andvänder du mest mobilsamtal, sms, msn eller går du & knackar på hoss vännen?

Hur skulle ditt liv vara utan mobil & telefon?

Villka funktioner har din drömmobil?

Oldie...
Image

vs

Goldie...

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hahahahaha, nej.

Fast jag vill gärna ha en som känns bra i handen och inte är plastig.


   
SvaraCitera

WannabeFine:

Är mobil viktigt?

Inte för mig

WannabeFine:

Spelar det någon roll om man har en skitgammal mobil eller den nyaste hetaste grejen?

Tydligen har det en viss idiotisk betydelse för vilken status man har, jag har ingen lust att gå in på sånt trams

WannabeFine:

Vad andvänder du din mobil till?

Jag använder inte mobiltelefon

WannabeFine:

Hur skulle ditt liv vara utan mobil & telefon?

Mitt liv påverkas överhuvudtaget inte av mobiltelefon eller vanlig telefon

WannabeFine:

Villka funktioner har din drömmobil?

Kunde man använda den till att på avstånd lönnmörda korrumperade politiker så hade det ju varit fint som snus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

Är mobil viktigt?

Jag tycker att trådlös kommunikation kan vara ganska viktig, ja. Däremot tycker jag inte att det är viktigt att ha en ny och "cool" mobil för att uppnå social status. [tard]

WannabeFine:

Spelar det någon roll om man har en skitgammal mobil eller den nyaste hetaste grejen?

För mig? Inte speciellt.

WannabeFine:

Vad andvänder du din mobil till?

Ringa, SMS:a och fota. Dessutom använder jag den som väckarklocka.

WannabeFine:

Hur gör du när du ska snacka med kompis? Andvänder du mest mobilsamtal, sms, msn eller går du & knackar på hoss vännen?

Om jag ska snacka med en kompis bara för att snacka lite så använder jag oftast MSN. Men om jag vill dem någonting speciellt så kan jag använda vilket av de tre första alternativen som helst.

WannabeFine:

Hur skulle ditt liv vara utan mobil & telefon?

Nu antar jag att internet heller inte skulle finnas, och då skulle mitt liv troligen vara fullkomligt innehållslöst.

WannabeFine:

Villka funktioner har din drömmobil?

* Riktigt tangentbord
* Kan ansluta mot trådlösa nätverk.
* Blåtand
* Bra batteritid
* Går att ansluta mot datorer oberoende av operativsystem.
* Bra webbläsare
* Stor skärm
* Tunn
* SMS, kunna ringa, alarm, klocka, planerare etc. (de vanliga funktionerna)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, det spelar ingen roll.
Dock så vill jag ha en bra mobilkamera, kunna smsa, mmsa och ringa och så.[ops]
Blir störd om knapparna är sega, min mobil gick sönder i veckan för jag råkade spilla coca cola light på den.[blush]
Så nu använder jag min v800 som man måste slå med en hammare på knapparna för att något ska skrivas[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

Spelar det någon roll om man har en skitgammal mobil eller den nyaste hetaste grejen?

Jag använder helst äldre modeller. De nya telefonerna har så många finesser att det knappt går att ringa med dem.

WannabeFine:

Vad andvänder du din mobil till?

Att ringa med.

WannabeFine:

Hur gör du när du ska snacka med kompis? Andvänder du mest mobilsamtal, sms, msn eller går du & knackar på hoss vännen?

Jag besöker oftast vänner och bekanta.

WannabeFine:

Hur skulle ditt liv vara utan mobil & telefon?

Ungefär som nu. Jag skulle knappast sakna min mobiltelefon. Jag använder den knappt ändå och glömmer den hemma för jämnan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bryr mig inte, jag vet inte ens vad jag själv har xD
Det är oviktigt för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är mobil viktigt? Ja, jag känner mig naken utan [blush]
Spelar det någon roll om man har en skitgammal mobil eller den nyaste hetaste grejen? Har en skitgammal, /care

Vad andvänder du din mobil till? rör [smile]

Hur gör du när du ska snacka med kompis? Andvänder du mest mobilsamtal, sms, msn eller går du & knackar på hoss vännen? rör/örn. Ringer i princip aldrig.
Hur skulle ditt liv vara utan mobil & telefon? hade nog klarat mig. [rolleyes]

Villka funktioner har din drömmobil? Rör, bra spionkamera, evighetsbatteri, knappar som har lätt att trycka ned samt enorm inkorg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar telefoner, vill inte ha någon.


   
SvaraCitera

Är mobil viktigt? Nej

Spelar det någon roll om man har en skitgammal mobil eller den nyaste hetaste grejen? Nej

Vad andvänder du din mobil till? Ringa och SMS men det är sällan

Hur gör du när du ska snacka med kompis? Andvänder du mest mobilsamtal, sms, msn eller går du & knackar på hoss vännen?
Vet inte ringer

Hur skulle ditt liv vara utan mobil & telefon? Som vanligt och nu syftar jag på mobil

Villka funktioner har din drömmobil?
Ringa
Telefonbok
SMS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

Villka funktioner har din drömmobil?

Den ska rosta bröd och koka kaffe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

Är mobil viktigt?

Spelar det någon roll om man har en skitgammal mobil eller den nyaste hetaste grejen?

Vad andvänder du din mobil till?

WannabeFine:

Hur gör du när du ska snacka med kompis? Andvänder du mest mobilsamtal, sms, msn eller går du & knackar på hoss vännen?

Hur skulle ditt liv vara utan mobil & telefon?

Villka funktioner har din drömmobil?

______________________________

e bra å ha

typ inte

ringer

snackar inte

veinte

orka


   
SvaraCitera

WannabeFine:

Är mobil viktigt?

ÄR MOBIL VIKTIGT? nej

SPELAR DET NÅGON ROLL OM MAN HAR EN SKITGAMMAL MOBIL ELLER DEN NYASTE HETASTE GREJEN? Nej, jag har en 3310 som jag tankade ganska nyss för att folk ville kunna ha tag på mig och för att jag ska kunna ringa. Den är söt. Jag hatar mobiler igentligen.

VAD ANVÄNDER DU DIN MOBIL TILL? Väckarklocka mest. Lite sms, ringer när jag måste. Folk kan få tag i mig, när jag har med den, vilket jag sällan har.

HUR GÖR DU NÄR DU SKA SNACKA MED KOMPIS? ANVÄNDER DU MEST MOBILSAMTAL, SMS, MSN ELLER GÅR DU OCH KNACKAR PÅ HOS VÄNNEN? telefon, msn eller går dit.

HUR SKULLE DITT LIV VARA UTAN MOBIL OCH TELEFON? mobilen klarar jag mig utan. telefon är ett bra och snabbt sätt för att få ut information.

VILKA FUNKTIONER HAR DIN DRÖMMOBIL? man ska kunna ringa, smsa och spela snake.
[blush][love]


   
SvaraCitera

Att ha den allra nyaste mobilen och sånt är inget som jag upplevt att folk brytt sig om särskilt mycket, och jag bryr mig inte heller om vad andra har för mobiler. Dock är jag själv en sådan person som gillar att ha en mobil med många olika funktioner, just för att det är kul/praktiskt, inte för "statusen".

Jag ringer väl egentligen inte särskilt mycket, är främst sms/mms. Utöver det så använder jag den också som alarm, kalender, att spela spel på, och ta kort. Ibland använder jag den till att kol http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=241372la på nätet litet, mest nyheter. Det är väldigt viktigt för mig att mobilen har bra knappar och en bra kamera. Sen får den ju inte gärna se ut hur som helst heller..

Utan min mobil känner jag mig handikappad och naken - känns ganska löjligt egentligen, att vara så pass beroende av den.


   
SvaraCitera

Malachi:

De nya telefonerna har så många finesser att det knappt går att ringa med dem.

Du kan ju inte ha varit seriös nu. [rolleyes]


   
SvaraCitera