Aviseringar
Rensa alla

är nåt fel me min


Du kan gärna få ett par näringsdrycker av mig [rolleyes]


   
SvaraCitera

Du kan gärna få ett par näringsdrycker av mig [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

menr allvar svimma nyss

Järnbrist, dåliga blodvärden? Gå till läkare imorgon, svimmar du bör du kanske åka till läkare NU GENAST.


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

men ja ätr en massa, jag lovr, jag r bara lite lite hungrig när ja slutr äta

Du är galen och borde vekrligen söka hjälp. Finns det ingen vuxen som ser det här?
Kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

Järnbrist, dåliga blodvärden? Gå till läkare imorgon, svimmar du bör du kanske åka till läkare NU GENAST.

alltså ja brukr svimma ibland, men nu vare två ggr på kanske en kvart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Du är galen och borde vekrligen söka hjälp. Finns det ingen vuxen som ser det här?
Kram

nej alltså, jag brukade va underviktig men ajg har gått upp en massa nu. och jag orkar mer i skolan och med kompisar


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

nej alltså, jag brukade va underviktig men ajg har gått upp en massa nu. och jag orkar mer i skolan och med kompisar

Jag tycker i alla fall du ska söka hjälp. Bara för att det har varit värre betyder det inte att du är frisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jag tycker i alla fall du ska söka hjälp. Bara för att det har varit värre betyder det inte att du är frisk.

men ja vill int ha nåt mer och göra med psykologer, de ställer bara till allt, jag gillar saker som d är nu. dessutom kommr mina föräldrar bli väldigt arga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

alltså ja brukr svimma ibland, men nu vare två ggr på kanske en kvart

Låter ju som akut näringsbrist eller något annat allvarligt, du borde seriöst överväga att ringa en läkare.


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

alltså ja brukr svimma ibland

du... det är inte normalt!
och spy inte up maten! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

Låter ju som akut näringsbrist eller något annat allvarligt, du borde seriöst överväga att ringa en läkare.

nä, blev bättre nu, kan andas å så ign


   
SvaraCitera