Aviseringar
Rensa alla

Är ni oroliga?


Ämnesstartare

*bild på person som gömmer sin kropp*


   
Citera
reben

orolig är väl fel ord men d e väl inte så kul. har typ inga vårsommarkläder dom e ofta så tråkiga har typ strumpbyxor o långärmad tröja året runt. 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker inte ens på det, tycker det är underbart att kunna gå klädd i klänningar och sånt 😀 jag har väl inte världens snyggaste kropp, men jag har lärt mig acceptera den 🙂


   
SvaraCitera
mynona

Nej, min kropp går aldrig upp i vikt hur mycket jag än äter av vad som helst. Men man behöver ändå inte visa mer av sin kropp om man inte känner för det. Jag kan ha tunna långärmade tröjor och svala långbyxor hela sommaren utan att svettas eller ens reflektera över om det bryter mot sommarkonventionen, så något dilemma är jag inte medveten om! Men jag klär mig inte säckigt för det, så det fanns inget alternativ för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Nej är nöjd och bekväm med min kropps utseende


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nä det är lika illa oavsett årstid.


   
SvaraCitera
Kudhos

Nej, jag är bekväm i min kropp. Den är inte bäst, men inte sämst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gömmer mitt ansikte bakom en keps.

problem med kroppen dock, t-shirt döljer för lite men det är för varmt för att ha tjockare tröja, fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar att visa upp den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Nej är nöjd och bekväm med min kropps utseende

har en st sexy krop


   
SvaraCitera
ILLER

lite. fast bara i början pga att mina bara ben är så bleka att de bländar efter vintern. det löser sig ju efter lite sol : ))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ILLER:
lite. fast bara i början pga att mina bara ben är så bleka att de bländar efter vintern. det löser sig ju efter lite sol : ))))

AHHHH MIINA ÖGON JAG KAN INTE SEEEEEEE SÅÅÅÅÅÅ LJUUUUUST!!!!!!! 


   
SvaraCitera
ILLER

FNÖ: AHHHH MIINA ÖGON JAG KAN INTE SEEEEEEE SÅÅÅÅÅÅ LJUUUUUST!!!!!!!

:'c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ILLER:

:'c

jag skämtar dina ben är dom mörkaste benen jag har sett, dom är så mörka så man inte kan se som


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä, kan inte påstå att jag är nöjd men skäms inte över kroppen heller


   
SvaraCitera