Aviseringar
Rensa alla

Är ni rädd för skräckfilmer?


Zsasz

SkeletonGirl: Du saknar mumien Ledsen (jag får inte nämna den för en person, varför vet jag inte) Mycket glad

Mumien är där nere bland de andra Universal monsters filmerna (boxen till höger om "12 kalla kårar").


   
SvaraCitera

Nä, kan se såna filmer..


   
SvaraCitera

Zsasz:

Mumien är där nere bland de andra Universal monsters filmerna (boxen till höger om "12 kalla kårar").

Antar det inte är kalla kårar från Fox Kidz/den på netflix med dockorna Hjärta


   
SvaraCitera

Det här är nog det läskigaste jag sett i mina asiatiska serier. Och det är ingen tagg med horror??? Masters sun, där är det en tagg med horror men det är inte ens skrämmande. Satt i mörkret och såg den här scenen, en höstkväll. Dissade serien efter de låste in honom i rummet och där blev han liggande. Jaha. 


   
SvaraCitera

Bajsrädd


   
SvaraCitera

Tomatmacka:
Bajsrädd

För? Rullar ögonen
Jag tycker vi kan filmkväll, du jag och Vince! en skräck, en komedi, en asiatisk. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

För? Rullar ögonen
Jag tycker vi kan filmkväll, du jag och Vince! en skräck, en komedi, en asiatisk. 

Allt. Har problem med ångest så allting är läskigt för mig, haha.


   
SvaraCitera

Tomatmacka:

Allt. Har problem med ångest så allting är läskigt för mig, haha.

Mardrömmar bryr jag mig inte om längre. Men skulle våga kunna säga och titta på hallucinationer osv. Som ordet spya, kräks. Ändå mycket anime, drama med just hallucinationer som gör det till skräck. Avstod ett tag men de är så intressanta en del Rodnar Heavens Postman Hjärta


   
SvaraCitera

20190126_232235.jpg20190126_232247.jpg20190126_232257.jpg20190126_232305.jpg

HERREGUD vad jag vill se den!!! Onna no kunsho, Sweeny Todd, Chocolat, grave of the fireflies, handen som vaggar gungan, barnhemmet. Bästa japanska skräck filmen jag precis sett och ska tvinga se med min mor och syster!
(älskade musiken, Nausicaä, valley of the wind!!!!) Jag var nära och gråta fast det inte var någon text och fattade inte alls hur han sårade henne, hittar ni den med text så vet ni nån som vill se den!
(sparade också typ, alla bilder för det är så mycket jag vill måla nu) 

10/10 Hjärta


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Ibland då  kan hoppa till när det händer något oförberett, för det mesta så har jag redan räknat ut vad som ska hända.


   
SvaraCitera

Älskar skräckfilmer för att de har så hjärndöd handling allt för ofta, SAW serien är en favorit eftersom tidslinjen är helt sabbad och sedan är Tusk smårolig att se på.


   
SvaraCitera

20190224_193511.jpg

"I see you" och med bakgrundsmusik som Lost, bättre än W, nästan lika bra som Masters sun och "Oh my ghost"


   
SvaraCitera

20190224_205949.jpg

Det var oväntat Mycket glad


   
SvaraCitera

20190226_221119.jpg20190226_221108.jpg


   
SvaraCitera
Listus

Gillar skräckfilmer dock inte Saw liknande skräckisar då dem bara är äckliga och inte läskiga. Finns en gräns 🙂


   
SvaraCitera