Aviseringar
Rensa alla

Är nog lebb...


sylar:

Men...
Det ändrar inte faktum att det är ojuste som sagt.

Ja som jag menar då att det är inte snällt sure.
Men som sagt det är bara att skita i dom.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Inga riktiga kompisar? Vissa kanske inte accepterar homosexualitet och det ska dom ha rätt till.

lol. Hur tänker du?


   
SvaraCitera

Macktorsken:

lol. Hur tänker du?

Ja ska du tvingas gilla människor som du inte gillar?
Vi är la inga maskiner? Låt dom förlora på om dom e trångsynta.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Ja ska du tvingas gilla människor som du inte gillar?
Vi är la inga maskiner? Låt dom förlora på om dom e trångsynta.

Men är du kompis med dina kompisars läggningar?


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Men är du kompis med dina kompisars läggningar?

Nej men eftersom att en läggning är för många en stor del av ens person. Och i vissa fall kan dessa personer förändras vilket kan rea vissa.
Känner flera av gamla kompisar som vart tvugna att bli helt nya människor bara för de kommit ut vilket har varit ganska irriterande.
Dock har jag aldrog gått så långt att jag skulle avsky dom för det.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Nej men eftersom att en läggning är för många en stor del av ens person. Och i vissa fall kan dessa personer

Läggningen utav en person är inte en stor del. Det är en liten del som man inte bryr sig om.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Läggningen utav en person är inte en stor del. Det är en liten del som man inte bryr sig om.

Tycker jag inte. Sex är ju en av våra starkaste drivkrafter.
Vissa är accepterade i vårt samhälle, vissa inte. Vissa är accepterad hos vissa personer och andra inte.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

nga riktiga kompisar? Vissa kanske inte accepterar homosexualitet och det ska dom ha rätt till.
Förstår inte varför de skulle dåliga kompisar bara för de inte skulle acceptera det? Det kan bli en ganska stor förändring.

Om det spelar någon roll för en vilka ens kompisar vill knulla är man ingen riktig kompis, nej.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Tycker jag inte. Sex är ju en av våra starkaste drivkrafter.

Men varför påverkar dina kompisars sex liv dig? Pratar ni bara om sex? Om en person sa att han knullar djur så skulle jag skita i det.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Men varför påverkar dina kompisars sex liv dig? Pratar ni bara om sex? Om en person sa att han knullar djur så skulle jag skita i det.

Ja men det är som sagt upp till dig. Någonstans gär även din gräns.
Barn? Lik?

Grejen är att alla är olika och har även rätt att tycka olika.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Ja men det är som sagt upp till dig. Någonstans gär även din gräns.
Barn? Lik?

Vad mina kompisar gör på sitt sex liv angår inte mig, dom kan knulla, barn, djur, saker, min mor. Jag bryr mig inte. Det är idiotiskt att välja kompisar efter läggning.

Alla mina kompisar har ps3, för om man inte har det så är man konstig. Du kan lika gärna lägga det så.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Vad mina kompisar gör på sitt sex liv angår inte mig, dom kan knulla, barn, djur, saker, min mor. Jag bryr mig inte. Det är idiotiskt att välja kompisar efter läggning.
Alla mina kompisar har ps3, för om man inte har det så är man konstig. Du kan lika gärna lägga det så.

Jag har inte sagt att det är logiskt bara att det är så.
Om folk inte vill umgås med mig för att jag har två datorer så är det upp till dom.
De ska inte tvingas umgås med någon de inte vill så enkelt är det.
Eftersom du är så hindersfri så kan la du bli kompis med tjejen istället.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Eftersom du är så hindersfri så kan la du bli kompis med tjejen istället.

Om vi har något gemenskapt så kan jag det.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Om vi har något gemenskapt så kan jag det.

Sure dock måste du inse att vi är flockdjur. Vi grupperar oss med människor som är som oss och är anti mot människor som inte tillhör ''oss''.
Och sexualitet är en stor del för många.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är nog bi.


   
SvaraCitera