Aviseringar
Rensa alla

Är nymph tjejer borta?


Tjejer från norrland...
De saknar motstycke I tell you!


   
SvaraCitera

du får bli bög, alla vet ju att killar alltid är kåta[wink]


   
SvaraCitera

orcite:

:/

Men 🙁 tönt.. vrf haru inte sagt ngt?


   
SvaraCitera

Cayl:

Vi finns här uppe i Sthlm!

[bigcheers]


   
SvaraCitera

orcite:

Alla tjejer jag träffar vill typ bara ha sex nångång, och de är inte ens kåta bythemselfs utan man måste kåta upp dem..

ORLY


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

serenity:

man får väl knulla runt me flera personer om det nu är så viktigt för en

Usch ne knulla runt är för aidsianer

herr_nilsson:

Hahaha, aldrig varit med en nymph? Om man knullar 24/7 så tappar man lusten ganska snart och blir osexuell. En osexuell kille med nymph-tjej är helt enkelt en överkåt kille som äntligen blivit tillfredställd...

Det gäller inte för alla.. Jag kan inte bli osexuell. Det är en skillnad med en exposions kåt kille som slutar vara kåt efter han kommit eller ser sex som en hype. Jag ser sex som något man måste ha, och jag tappar inte lusten det minsta efter jag kommit. Förståru?

DenUnDeRlIgApOjKeN:

Gå till en rondell eler vart nu hororna i malmö är.Sen tar du in 10 st horor och bokar de i 10 timmar eller mr.Sedan knullar du livet av de!

Har inte råd dessutom så handlar det inte om desperation.. En hora hade bara varit okej för stunden, hade ändå varit lika kåt som dagen innan horan, dager efter horan.

Harpyja:

HÄR ÄR JAG!

Försöker du stärka min poäng eller?

jakaerstark:

Du får ju ge dom bra sex så vill dom ha det mer och mer!!

Hmm.. nae.. Det handar inte om det. Jag är riktigt bra på att knulla. Men får jag CHANSEN till att knulla? Ne... De vill inte eller så är de upptagna. Och dessutom så är den viktigaste delen att jag vill tjejer ska SJÄLVA ta initiativ också.. Ragga på en, fråga om man vill o så.. Jag pallar inte, seriöst, med tjejer som leker o eleker svårfångande o leker ligger inte med vemsomhelst, jag blir avtänd och ointresserad av att behöva va en hund/player va...

Leker ligger inte med vemsomhelst.. haha... frågar man tjejer om hur deras killar har varit så är det så att de har FAKTISKT legat med vemsomhelst.. Ta mig istället då och ha inget att ångra sen.. Men tjejer tar aldrig initiativ. Dom tror aldrig på nått eller nån, de bara går efter vem som lurar deras känslor eller nått vad vet jag..

Cayl:

Vi finns här uppe i Sthlm!

Jag vet att det finns sånna i sthlm 🙁 Sett ett antal bloggar och det känns som om jag är så jääävla fett missplacerad..

detberorpå:

Men 🙁 tönt.. vrf haru inte sagt ngt?

Va? Har inte sagt något?

kebu12:

du får bli bög, alla vet ju att killar alltid är kåta[wink]

Nej dom är inte alltid kåta. Dom är tillfälligt kåta.

Marcus Normark:

Give me a break...

Vadå give you a break. Försök du att leva med mitt könsorgan.. det är fan så jäävla mycket mer mysigare att ha feber jag lovar dig...

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

ORLY

YARLY


   
SvaraCitera

orcite:

Jag ser sex som något man måste ha, och jag tappar inte lusten det minsta efter jag kommit. Förståru?

Nej, eller, jag tror dig inte. Det är klart att det är kul att knulla en hel dag ibland, men tillslut tröttnar man på det också. Du kanske inte tror det eftersom du aldrig verkar ha upplevt det.

orcite:

Försöker du stärka min poäng eller?

Hon försöker bara jävlas...


   
SvaraCitera

orcite:

Försöker du stärka min poäng eller?

Nej.


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Nej, eller, jag tror dig inte. Det är klart att det är kul att knulla en hel dag ibland, men tillslut tröttnar man på det också. Du kanske inte tror det eftersom du aldrig verkar ha upplevt det.

Det har jag. Jag tröttnar inte. Ska dela med mig en liten story.. Jag hade ett ex.. Mitt enda ex.. Vi knulla 1 gång per dag, o vi var tsm 14 månader. Det är sex ca 700ggr eftersom det var flera gånger nångång.. Och jag blev så sur på henne för att hon sa
"Men jag har sex så ofta för din skull, jag har inte ens tyckt om sex innan jag träffa dig.. Och efter jag har sex med dig jag är tillfredstäld en längre tid men jag får ställa upp för din skull" Och jag blev sur.. vadå ställa upp.. Vill hon inte det så ofta ser jag det som att lura, lura sig själv eller lura mig spela roll det är inte bra och jag gillar det inte..

Jag tror nog det är så att det är du som inte riktigt upplevt vad jag snackar om. Jag behöver en nymph.


   
SvaraCitera

Det går inte, du får hitta en kille istället och bli bög 🙂


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

Angelize:

du får hitta en kille istället och bli bög 🙂

Varför ska jag det? Det är tjejer som är sexiga.


   
SvaraCitera

orcite:

Varför ska jag det? Det är tjejer som är sexiga.

Klä ut din man till en tjej då


   
SvaraCitera

Meh. Du får väl bli medlem på nån sexsite då. Alla porrfilmstjejer är väl svinkåta hela tiden. Hur gammal äru? [tard]


   
SvaraCitera

Angelize:

Klä ut din man till en tjej då

hahahahaha


   
SvaraCitera

orcite:

Jag tror nog det är så att det är du som inte riktigt upplevt vad jag snackar om. Jag behöver en nymph.

Ja, precis, då har du ju inte upplevt det. Det var ju det jag sa! Jag kan väl också dela med mig då.

Jag har redan en nymf, hon ställer upp på allt, flera gånger om dagen om jag vill. Vi håller på tills hon är öm i HELA kroppen, allt ska smiskas, nypas, smekas, pullas och knullas. För henne gör det inget om hon är så bortdomnad att hon inte känner sin fitta längre, det gör henne bara kåtare. Alla hål jag känner för får jag ta, med förspel eller inte. När jag är klar tigger hon om mer och hon kan ligga och suga och smeka mig i timmar.


   
SvaraCitera