Aviseringar
Rensa alla

Är 'ögonkontakt' ett måste för Dig?


Ämnesstartare

Hej. Jag har en fråga som jag jättegärna skulle vilja ha svar på. Schysst! [blush]

Tycker du att det är viktigt med ögonkontakt när du chattar? När du sitter där, framför datorn, och t.ex chattar - är ögonkontakt viktigt?

Eller är du en sådan som helst undviker det? Varför tror du att du gör det? Varför tittar du ner på tangenterna när du chattar med någon, och inte in i själen, skärmen?

För vem vill chatta med ett tangentbord? Jag tycker i alla fall att det är viktigt att man som individ tittar fram - så håll huvudet högt, och släpp blicken från tangentbordet!

Skulle någon chatta med mig samtidigt som den tittar NER på tangentbordet så skulle jag helt enkelt känna, fuck you.

Klotterplanket innehåller för övrigt trådar om allt möjligt och rekomenderas inte för känsliga personer...


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tittar alltid på skärmen då jag skrivet, eller ja, rättare sagt så tittar jag aldrig på tangentbordet.[no-no]


   
SvaraCitera

Jag fattar inte menar du när man webbar? isf så tycker jag själv att det är lättare att skriva när jag ser bokstäverna annars tittar man la inte på tangentbordet?


   
SvaraCitera

det går en svart katt över gatan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag tittar alltid på skärmen då jag skrivet, eller ja, rättare sagt så tittar jag aldrig på tangentbordet.[no-no]

Härligt att höra! Jag vet inte riktigt vad det är som får 'icke-ögonkontaktare' att undvika 'ögonkontakt' men skulle gärna vilja veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Jag fattar inte menar du när man webbar? isf så tycker jag själv att det är lättare att skriva när jag ser bokstäverna annars tittar man la inte på tangentbordet?

Nej, jag menar när man chattar! Skickar mejl! Skriver ett forumsinlägg! Spelar poker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon skrämmer mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra skrivet!!! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Härligt att höra! Jag vet inte riktigt vad det är som får 'icke-ögonkontaktare' att undvika 'ögonkontakt' men skulle gärna vilja veta.

Att de inte kan skriva utan att kolla på tangentbordet kanske?


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

Nej, jag menar när man chattar! Skickar mejl! Skriver ett forumsinlägg! Spelar poker!

Hm jag tittar la på skärmen förutom att jag tittar ner ibland på tangentbordet [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äntligen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Att de inte kan skriva utan att kolla på tangentbordet kanske?

Suck. Det där är ren lögn! Då kan man väl åtminstonde göra sig besväret och gå in på > kontrollpanelen > använda handikappstangentbordet som dyker upp på skärmen. På så sätt löser de Ö.K (ögonkontakt)sproblemet. Okay!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera