Aviseringar
Rensa alla

Är orgasmer individuellt?


Ämnesstartare

Jag fick idag 77 orgasmer. Har ni någonsin fått en orgasm?


   
Citera
Ämnesstartare

kukoxo: Jag fick idag 77 orgasmer.

shhiiet


   
SvaraCitera
b1son

beror väl på hur bra dom e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår ej frågeställningen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

högst individuellt och subjektivt, som allt annat. jag blir så irriterad på människor som inte fattar att allting är relativt. 77 för mig kanske är 14 för dig. vill man ha något så får man kämpa för det.


   
SvaraCitera
reben

debepe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här inlägget beskriver mitt liv. 

df rqp: högst individuellt och subjektivt, som allt annat. jag blir så irriterad på människor som inte fattar att allting är relativt. 77 för mig kanske är 14 för dig. vill man ha något så får man kämpa för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och majoriteten betyder inte 100%. vetenskapliga studier stämmer inte in på allt och alla då allt är individuellt. 

individuellt är ordet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä, typ aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är så frustrerande när människor omkring mig generaliserar. om alla bara kunde lära sig att endast uppfatta enskilda sinnesdata och strunta i det där med kognition så vore världen en fredligare och bättre plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla är olika, alla gillar olika, du kan inte säga att det är si och så baserat på dina erfarenheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typiskt kunskap och tänkande att hålla på och dra massa jävla slutsatser hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
typiskt kunskap och tänkande att hålla på och dra massa jävla slutsatser hela tiden.

varför skulle det vara typiskt? sånt är också individuellt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

varför skulle det vara typiskt? sånt är också individuellt 

det finns undantag. allting är individuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har man väl uppvisat fördomar så förtjänar man att fördömas själv. det kallas demokrati.

fördomar är mycket farliga. de kan leda till att vi orienterar oss i världen, planerar våra liv, påverkar händelseförlopp och begriper saker och ting.


   
SvaraCitera