Aviseringar
Rensa alla

Är på g med en kille, hjälp


Sonya
Ämnesstartare

Hm okej, så såhär ligger det till.. jag träffade en kille på omegle (jag vet att det låter konstigt, men det finns faktiskt normala killar där oxå :p) men iaf, vi började skriva på fb och började snacka på skype i flra timmar på kvällarna i några dagar nu. Han verkar supersnäll och så, han är 20 år i år, alltså tre år äldre än mig, men det är ju inte så mycket? Han går på högskolan och pluggar till civilingenjör, så han är smart 🙂 Men vi vill träffas och vi försökte komma på nåt att göra i stockholm, eftersom han bor i västerås så tänkte vi att vi kunde träffas här. Först kom vi fram till bio och så men sen så tänkte vi att det vore roligare att se på en massa skräckfilmer hos honom, då han bor sjv i en lägenhet. och eftersom han bor i västerås så kan jag ju lika gärna sova över oxå, men jag undrar bara, är det smart? uh har ingen aning. Jag blir såhär lite nervös för jag har inte haft någon kille förut elr så.. har ni några svar? skulle vara jätte snällt 🙂


   
Citera

Smartast är nog att träffa han i sthlm nå gånger innan ni sover över osv


   
SvaraCitera

Hade nog inte sovit över känns ba nja. Träffa han hellre på hemmaplan osv iallafall någon gång! Se hur han är iallafall liksom 


   
SvaraCitera

Bowlaaaa! 


   
SvaraCitera

träffas några gånger innan du sover över


   
SvaraCitera

Du är betydligt yngre än honom med inga erfarenheter, det ska vara tillräckligt för att han ska förstå att det bästa för er båda vore att han var hos dig. 🙂


   
SvaraCitera
reben

asså d som e drygt e väl om du inte gillar hnm så måste du sova där o så d jobbig situation ?? 

hade nog ej gjort så


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Hade nog inte sovit över känns ba nja. Träffa han hellre på hemmaplan osv iallafall någon gång! Se hur han är iallafall liksom 

Får jag sova hos dej? 


   
SvaraCitera

schim:

Får jag sova hos dej? 

nej det är upptaget Blink


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

nej det är upptaget Blink

3kant då


   
SvaraCitera

schim:

3kant då

nej no sex.


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

nej no sex.

Kan sova på dig Söt


   
SvaraCitera

schim:

Kan sova på dig Söt

du får boka någon annan gång! Ohwait min säng är alltid tom..


   
SvaraCitera

Har flera gånger träffats med planerad övernattning och har alltid upplevt det som trevligt och rätt ofarligt. Även om det inte blivit sex. 

Men skulle nog råda att träffas över den dag/kväll i Stockholm före att göra det, om du verkligen verkligen inte litar och känner dig säker i honom.


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

du får boka någon annan gång! Ohwait min säng är alltid tom..

Ja då kan jag ju sova där :*


   
SvaraCitera