Aviseringar
Rensa alla

Är paprika en stor del av ditt liv?


Ämnesstartare

Min psykoterapeut sa att det inte finns något att göra åt min ångest om jag inte svarar på ssri-medikament

tack världen


   
Citera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

0.0% (0 st)

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Din frågeforumlering i pollen passar ej till svaren, tror att det gick lite för snabbt där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ju många andra roligare droger som gör en lycklig. Med tanke på denna tråd verkar du funnit dem [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Finns ju många andra roligare droger som gör en lycklig. Med tanke på denna tråd verkar du funnit dem

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

ok

Sluta stalkas [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Finns ju många andra roligare droger som gör en lycklig. Med tanke på denna tråd verkar du funnit dem [y]

Nä, inte ens opiater tar bort min själs smärta


   
SvaraCitera
time
 time

Jungman Jansson:

Kanske (Du röstade på detta alternativ)

Cirka tio procent, helst blå. Det är den bästa siffran i hela alfabetet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Sluta stalkas

man måste trakassera nykomlingar som beter sig störande.

i bästa fall är det någon jag känner till och har tyckt bra om tidigare, då blir det pinsamt och roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

i bästa fall är det någon jag känner till och har tyckt bra om tidigare, då blir det pinsamt och roligt.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Kanske (Du röstade på detta alternativ)

Det är en svår fråga. I förra veckan så åt jag faktiskt en hel gul paprika, och sedan så nämnde jag det till en vän när vi kollade på paprikor i affären.

När jag skulle käka frukost igår så såg jag att det låg skuren paprika i min väns kyl, men valde att ej lägga det på frallan.

Det är en blandad påse, mitt förhållande till paprika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

(^.^,)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Min psykoterapeut sa att det inte finns något att göra åt min ångest om jag inte svarar på ssri-medikament

den kanske skulle överlåta sina spekulationer åt någon som är kvalificerad att uttala sig. typ en psykiatriker. i brist på det så kanske en shaman, hovmästare eller uteliggare, alla bättre kvalificerade att uttala sig om psykofarmaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

den kanske skulle överlåta sina spekulationer åt någon som är kvalificerad att uttala sig. typ en psykiatriker. i brist på det så kanske en shaman, hovmästare eller uteliggare, alla bättre kvalificerade att uttala sig om psykofarmaka.

Ska träffa min psykläkare nästa vecka, men hon kommer säga samma sak eftersom de är livrädda för att skriva ut benso där jag går. istället får jag lyrica för att det är "så mycket bättre och inte beroendeframkallande" [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

typ en psykiatriker

de är ju blockmongon


   
SvaraCitera