Aviseringar
Rensa alla

Är risken stor för cancer?


Ämnesstartare

RakatKadaver:

hehe vadååå? [rolleyes]


   
SvaraCitera

rand000m:

hehe vadååå?

Image


   
SvaraCitera

Solarier suger. Det är ju sommar.

För övrigt förstår jag inte denna desperation gällande solbränna. Varför vill alla se ut som mulatter på sommaren (och vissa ärkefjortisar på vintern)? Det är inte ett dugg snyggt.
Jag tyckte att det var det förr (ingen särskild anledning till det) men man blir ju klokare med åren.

Nä skrota detta infernaliska sökande efter cancer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hudcancer är inget att skämta om. årligen dör nästan 500 personer i olika former av hudcancer, vilket är nästan lika många som antalet dödade i älgrelaterade olyckor och sorkfeber tillsammans. den största risken med solarium är dock att man får en oattraktiv, brun färg på huden, som kan ta månader på sig att försvinna.

för din egen och din omgivnings skull, sola inte solarium. du kommer förmodligen inte dö av det (passa dig för älgar, dock), men om du gör det så är risken stor att det beror på att en rånbögmördarnazist misstagit dig för en utomeuropeisk invandrare.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Eller som den hette förut: Fossil Fuel.

den var ju inte likadan hörru!

är nordic water peace kvar btw?
såg den ej när jag handlade senast [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

hudcancer är inget att skämta om

Var nånstans ser du att jag skämtar om hudcancer?

Leijonsparf:

för din egen och din omgivnings skull

Skiter faktiskt i vad omgivningen tycker om min hudfärg, huvudsaken är att jag är nöjd.

Leijonsparf:

men om du gör det så är risken stor att det beror på att en rånbögmördarnazist misstagit dig för en utomeuropeisk invandrare.

Men lilla du, hur jävla brun tror du att jag tänker bli? Jag tror nog att man kommer se skillnad på mig och en neger [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rand000m:

Men lilla du, hur jävla brun tror du att jag tänker bli? Jag tror nog att man kommer se skillnad på mig och en neger

du kommer absolut sluta som rånbögmördad somalier. minst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

du kommer absolut sluta som rånbögmördad somalier. minst.

Ah det tror jag med [blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

den var ju inte likadan hörru!

Jag svär! De är likadana!
Annan form på chokladbitarna bara, men det kanske är ganska underförstådd. [rolleyes]

Konstigt. Den ska vara kvar. Jag käkade den i bara förra veckan hos min polare som jobbar i en sådan där glassbar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Gå ut i solen istället.

[zzz]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Jag svär! De är likadana!

men neeeej!!!!!!!
fossil fuel hade enbart vaniljglass, nordic water peace har annan glass

jag kan detta!!!!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag kan detta!!!!

Dude, du kan inte ha mer fel!!
Vill inte veta hur mågna burkar jag tryckt i mig.
Nu ska jag besöka vår vän google här, så får vi se vem som blir last man standing.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Dude, du kan inte ha mer fel!! Vill inte veta hur mågna burkar jag tryckt i mig. Nu ska jag besöka vår vän google här, så får vi se vem som blir last man standing.

HAR REDAN BESÖKT WIKIPEDIA, JAG HAR RÄTT [badgrin]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag kan detta!!!!

Åh.. [sad]
Jag skall aldrig betvivla din visdom igen, Mäster.


   
SvaraCitera