Aviseringar
Rensa alla

Är rött läppstift snyggt?


penja:

Hur som helst, när är det snyggt? Vad avgör pm det är snyggt? Passar det på alla? 

d har fina läppar emma var lugn, men assååh finns ju många olika rött läppstift 


   
SvaraCitera

penja: Ja (jag är kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

d har fina läppar emma var lugn, men assååh finns ju många olika rött läppstift 

Hhaha... Ja, jag vet. Har fan snygga läppar Blink. Men tycker detta är lite intressant. Folk verkar hata eller älska röda läppar. Själv diggar jag det. 


   
SvaraCitera

vedervärdigt.


   
SvaraCitera

Ja. Brukar ha det emellanåt. Passar extra bra till ljus hy. Diggar kontrasten.


   
SvaraCitera
Yaren

Beror på. Jag gillar inte läppstift, och jag har har redan ganska stora och röda läppar 🙂


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Chibibbi:
Ja. Brukar ha det emellanåt. Passar extra bra till ljus hy. Diggar kontrasten.

Ja det är väldigt fint! Riktigt rött! Gärna ganska mörkt! Men har ett orangerött som är helt oslagbart när man är lite solbränd. Kan tänka mig att hallonrött eller korall passar snyggt även då. 


   
SvaraCitera

Ja, om det är på blondiner med ljus hy. Men då måste dom vara jätte blonda. Tänker på typ 50-tals blondiner.


   
SvaraCitera

 

penja:
Vad tycker ni? Är det snyggt? 

det sexigaste som, passar på alla enligt mig


   
SvaraCitera

det sexigaste som finns*


   
SvaraCitera

beror på vilka läppar och på vem och vilken ton utav röd och i vilket sammanhang 


   
SvaraCitera

penja: Ja (jag är kille) (Du röstade på detta alternativ)

För det mesta. 


   
SvaraCitera

penja: Ja (jag är tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Men det ska vara rätt röd färg för den som bär det.


   
SvaraCitera

ja. mörkrött. älskart. 


   
SvaraCitera

det är jättesnyggt på vissa men endast mörkrött passar mig. känner aldrig sexuell attraktion mot ett par klarröda läppar, mer typ " wow hon ser classy ut i det."

känns extremt distanserat(kan därför bli extremt sexigt om man gillar sådant eller ser ut som anne hathaway...) och passar extremt få, brukar bara vara snyggt på någon med en fin läppform och om det är i rätt nyans för personens färger.

 helt enkelt anser jag att personer är dåliga på att veta vad de passar i ( t.ex. ylva johansson *ughhh*.)


   
SvaraCitera