Aviseringar
Rensa alla

är så jäkla kär i henne, men vet inte om hon känner samma sak?


Ämnesstartare

hej allihoppa, det är så att jag är väldigt förtjust i en viss tjej, hon följde med ut när jag var och firade att en kill kompis till mig fyllde år, iallfall så känner jag mig jätteförtjust i henne, när vi satt på puben så drogs min blick mot hennes fina ansikte och ögon, och även mot hennes urringning, jag är rätt säker på att hon tycker att jag är en bra vän, för hon gav mig en kram hejdå när vi tog bussen hem tillsammans, min kompis bor inne i stan, och jag och den här tjejen bor längre ut i förorterna, och oftast är det jag som liksom inleder kramen men den här gången så var det hon som liksom sträckte armarna mot mig, jag tänker på henne väldigt mycket, jag undrar bara, hur ska jag göra för att försöka bli ännu bättre vän med henne, för jag är rädd att jag ska bli för tjatig och desperat, men hon tycker att jag är snäll och så, så det är nog en bra början, hade även tänkt fråga efter hennes nr så småningom, har jag kommit in i en bra början, eller är det risk att jag har hamnat i den så kallade vän fällan. tacksam för lite tips,


   
Citera

du får väll prata me na då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jag har gjort det många gånger, men grejen är det att jag skulle vilja umgås mer med henne, som det är nu så har jag bara träffat henne i grupp med andra kompisar, men jag vet inte om hon skulle bli misstänksam om jag skulle föreslå om vi kunde umgås och sånt privat.


   
SvaraCitera

OF 5:

du får väll prata me na då

detta

annars kan du väl börja skriva lite casual på fb och börja skriva lite, kanske få msn tillslut. Min erfarenhet säger att det inte riktigt går att hamna i "vänfällan" av att chatta, utan bara av att träffas irl. När ni chattat ett tag så kan du ju bjuda hem henne på att kolla på film eller något och försöka vara så charmerande och verka väldigt tillfreds med situationen. Försök bygga upp en sexuellt laddad kemi osv. sedan kan du ta det ganska lugnt så länge du visar intresse och försöker läsa henne och avancera i lagom takt.


   
SvaraCitera

för att vinna måste man våga.

Föreslå att ni kan göra något bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för tipsen, det var bra förslag.


   
SvaraCitera

Låtsas skicka ett fyllesms!


   
SvaraCitera

Alltså låtsas vara full


   
SvaraCitera

Att fråga henne vad hon själv känner vore en partisk grej. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Låtsas skicka ett fyllesms![/quote

nej det tänker jag inte göra


   
SvaraCitera

Gör det som känns naturligt och så blir det som det blir. Om det inte funkar med henne så funkar det med någon annan. Och funkar det med henne så funkar det ju för att det sättet du är på passar ihop med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta steget att prata med henne eller skit i det, finns ingen hemlig bakdörr.
Sen måste du ha lite karisma och se bra ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Låtsas skicka ett fyllesms!

Originell idé. Uppskattas.

+3 gangsterpoäng till dig!

MVH,
Styrelsen genom Skäggstrokes


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Originell idé. Uppskattas.

Har aldrig använt den. Men om det blev lite för jobbigt å man blev dissad kan man alltid dra till med att någon snodde ens telefon under kvällen och smsade folk på måfå [wink]

Borde fungera bra i alla fall!


   
SvaraCitera

fast att man kramar nån betyder inte att man e värsta bra vännerna [tard] kramar nästan alla när ja hälsar lr säger herå


   
SvaraCitera