Aviseringar
Rensa alla

ÄR SÅ JÄVLA ARG!!!! Pojkvänsfan


Ämnesstartare

Jag kanske överreagerar men när sånt här väl händer går det inte att INTE reagera. Går inte att beskriva varför min idiot till pojkvän är cp i hela jävla huvet han kan bara inte bete sig som en fucking jävla normal människa. Ursäkta, jag måste ta ut min ilska................Jävla killar ni förstår ju fan ingenting.

Har ni varit med om något era pojkvänner gjort eller gör som gjort/gör er irriterad?!?! Dela med er vill inte känna mig som den enda psykade flickvännen här[tard]


   
Citera

Men s'g va fan det 'r annars 'r det ointressant. [mad]


   
SvaraCitera

men det är så för alla men vissa flickor fattar verkligen inte >_<


   
SvaraCitera

Kablash__:

Men s'g va fan det 'r annars 'r det ointressant.

Vad är det med ditt tangentbord?[sad]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Men säg va fan det är annars är det ointressant.


   
SvaraCitera

Moderkakan:

Kablash__: Men säg va fan det är annars är det ointressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Men s'g va fan det 'r annars 'r det ointressant.

Men åh, han är dum i huvet som vanligt. idag handlade det om att vi skickade sms! så här såg de ut:

jag: föresten! mitt pass gick jätte bra idag, var ju lite nervös men fick jätte mycket credd och så! kul va?

cppojkvän svarar inte ... timmarna går, och jag skriver 01.00:
har du somnat ?

cppojkvän svarar direkt: nä 🙂 men ska nu, godnatt

FÖRSTÅR NI INTE PROBLEMET SÅ ÄR NI LIKA TRÖGA NI MED

blackorwhite:

men det är så för alla men vissa flickor fattar verkligen inte >_<

ursäkta mig, det är ni pojkar som inte fattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ppojkvän svarar direkt: nä 🙂 men ska *SOVA* nu, godnatt


   
SvaraCitera

rosalii:

så här såg de ut:

Cool story, bro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black Grail:

Cool story, bro.

viasst? grejen är att det här händer varje dag och jag blir lika arg varje gång. snart äre hejdå


   
SvaraCitera

rosalii:

ppojkvän svarar direkt: nä 🙂 men ska *SOVA* nu, godnatt

Hahaha. [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, men vad då, skulle han ha skrivit typ "ja, det var kul"? [bigsmile]
Han tyckte väl att diskussionen var avslutad och ville inte sms-chatta mer [crazy]
Bara för att man är ett par så behöver man inte ge varandra fett mycket uppmärksamhet hela tiden [rolleyes]


   
SvaraCitera

rosalii:

FÖRSTÅR NI INTE PROBLEMET SÅ ÄR NI LIKA TRÖGA NI MED

lol. hur länge har ni varit tillsammans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonesh:

Bara för att man är ett par så behöver man inte ge varandra fett mycket uppmärksamhet hela tiden [rolleyes]


   
SvaraCitera

rosalii:

Har ni varit med om något era pojkvänner gjort eller gör som gjort/gör er irriterad?!?!

Yes.. Och att jag dras till idioter gör inte saken bättre.. [cry][mad][cry][mad][tired][sad]

rosalii:

jag: föresten! mitt pass gick jätte bra idag, var ju lite nervös men fick jätte mycket credd och så! kul va?

cppojkvän svarar inte ... timmarna går, och jag skriver 01.00:
har du somnat ?

cppojkvän svarar direkt: nä 🙂 men ska nu, godnatt

OMG, det där känner jag igen! OMG.. Fyfan, när jag läste klart.. Det gjorde ont i mitt hjärta[mad] åh jag hatar när dom gör sådär & är sådär fittigt kyliga[cry]
eller typ ngt sånt här är irriterande: "Hej vad skaru göra idag :)?" han: "jag ska vara emd felicia, sanna och emilia idag 😀 sj?" -.-' man ba Har jag bett om horornas namn?
Och det som gör mig irriterad är att jag Vet att han inte säger namnen för att jag ska vara medveten om att han leker manshora utan han säger namnen för att göra mig avis.. -.-

isola:

Vad är det med ditt tangentbord?

HAHAHHAHAHA


   
SvaraCitera