Aviseringar
Rensa alla

Är så ledsen hatar livet


Ämnesstartare

För några månader sedan skickade en kille PM till mig i denna sida och sen snackade vi lite och jag började gilla han från mitt hjärta 
han lämnde ut sin snap kod till mig så jag ladda han i snap och vi börjar snacka och lära och känna varandra o helt plötsligt blev jag kär i honom och jag trodde han var det också. sen skickar han bild +18 och jag skicka tillbaka och vi bytte bilder och allting gick ok jag blev kär i honom . men efter en vecka typ han blockerar mig och jag visste inte värfö nu skickade jag till han i ungdomar.se han säger att han snackar inte med nån som byter bilder och han blockerar mig igen alltså snälla jag förstår inte nåt värför gjorde han så 
han lura mig helt enkelt kan jag säga 

.
.
.
Du kanske vet att jag pratar om dig exakt 
sluta göra så vill du inte vara med mig säg det från början lek inte med min känslor 
jag är så ledsen 
snälla gör inte sånt med nån annan jag själv visste hur det känns 
föddes du utan hjärta eller 


   
Citera

Skickade han bilder till dig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donkeking:
Skickade han bilder till dig? 

Ja set var han som började 


   
SvaraCitera

Boy16:

Ja set var han som började 

Och du är säker att inte han ba råka skicka nåt liknande en nude. Han ksk inte tyckte att det var en nude men du gjorde. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donkeking:

Och du är säker att inte han ba råka skicka nåt liknande en nude. Han ksk inte tyckte att det var en nude men du gjorde. 

nej men det finns faktiskt personer som gör såhär för att lura andra till att faktiskt gå med på sånt här 😛


   
SvaraCitera

vincebruh:

nej men det finns faktiskt personer som gör såhär för att lura andra till att faktiskt gå med på sånt här 😛

Aa och d finns personer som ljuger på hemsidor och berättar om en version av vad som hände fast den inte alls är sanningsenlig alls. 


   
SvaraCitera

Vilken idiot som börjar skicka bilder t dig o sen säger att han inte snackar med folk som skickar bilder... Han sluta nog skriva med dig av någon annan andledning isåfall men var inte tillräckligt kreativ/ärlig för att komma på nån annan förklaring. Kasta honom för han är inget o ha!


   
SvaraCitera

Det han gjorde var helt fel!!!!


   
SvaraCitera