Aviseringar
Rensa alla

Är så trött på att vara tredje hjulet.


Ämnesstartare

Alltså, jag har en killkompis som jag typ har haft en crush på i hela mitt liv. Han har en förmåga att skaffa nya tjejkompisar hela tiden och sedan bete sig flörtigt mot dem, och han tror att han är jättediskret, men jag som har varit hans kompis i 9 år genomskådar honom och kan förstå väldigt mycket om honom bara genom att se på honom. 

Varje gång han blir bra kompis med någon ny tjej som halkar jag ner på hans "prioriteringslista". Han pratar mindre och mindre med mig och eftersom jag gillar honom lite så gör det ont i mig att se honom med massa andra och veta att han aldrig skulle välja mig framför dem. Enda gången han skulle prata med mig skulle vara om de andra inte finns i närheten, och knappt då heller för då går han iväg och blir tystlåten. Det är som om han har (just nu) 3 tjejkompisar som han varvar mellan och jag är ingen utav dem. 

Jag vet inte vad jag ska göra för jag är sjukt trött på att gå bredvid dem och säga samma sak 3 gånger utan att någon reagerar. Jag är trött på att må dåligt för att han verkar bli kär i varenda tjej framför hans ögon utom just mig och jag är trött på att känna mig som ett tredje hjul när jag är med mina "kompisar". Det är som att tillhöra ett kompisgäng men ändå känna sig utanför i det och jag vet att andra människor i gänget känner likadant pågrund av honom och hans sätt att "flörta" med alla sina tjejkompisar! 

Snälla hjälp mig! 


   
Citera
reben

är typ 7 000 000 000:e hjulet


   
SvaraCitera

Var inte kompis med honom. Idioter förtjänar ingen uppmärksamhet, låt honom bli kompis med nya tjejer som inte varar länge istället.


   
SvaraCitera