Aviseringar
Rensa alla

Är så trött på mina föräldrar........... och livet


Ämnesstartare

Bad mamma imorse att lägga hallonsylt åt mig i MIN lunchlåda, vad gör hon?? jo hon går och lägger JORDGUBBSSYLT

VAD I HELVETE TÄNKTE JAG??? VAD I HELVETE är så jävla trött på att de inte lyssnar o inte fattar nånting!! SÅ JÄVLA TRÖTT LÄNGTAR TILLS JA FLYTTAR HÄRIFRÅN


   
Citera
Ämnesstartare

Eller hur, din mamma vill föestöra ditt liv, märks verkligen! Vem gör något sånt liksom 


   
SvaraCitera
Yaren

Lägg i sylten själv 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Eller hur, din mamma vill föestöra ditt liv, märks verkligen! Vem gör något sånt liksom 

Ja t.om barnen i afrikas mammor hade fixat det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan alltså :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
Lägg i sylten själv 

Öööh de kan du väl ändå inte mena, ens mamma har väl de ansvaret, sjukt dålig stil att inte vara mer uppmärksam på vilken sylt de va Förvirrad


   
SvaraCitera

nu blev jag jättesugen på ostkaka nu måste jag gå och köpa det och hallonsylt och grädde fu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åå naej världen går under..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får tänka på att arabiska mammor har andra värderingar än svenska mammor.


   
SvaraCitera

asså gud, det där är inte acceptabelt!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har det hänt flera gånger? Då kanske det är dags att ta kontakt med soc, även om det känns jobbigt. De kan säkert hjälpa dig på något vis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:
Har det hänt flera gånger? Då kanske det är dags att ta kontakt med soc, även om det känns jobbigt. De kan säkert hjälpa dig på något vis. 

vad ska jag säga till dem? det händer ofta, när jag säger att jag vill ha tomat i mina mackor så lägger hon ost också?? vafan gå och lägg ost i dina egna mackor mamma, jag orkar inte!
man blir så trött och deprimerad, de e jobbigt att gå hem pga ingen fattar!

Blivande_japan:
asså gud, det där är inte acceptabelt!!!!!

mm! bra att nån förstår iaf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

vad ska jag säga till dem? det händer ofta, när jag säger att jag vill ha tomat i mina mackor så lägger hon ost också?? vafan gå och lägg ost i dina egna mackor mamma, jag orkar inte!
man blir så trött och deprimerad, de e jobbigt att gå hem pga ingen fattar!
mm! bra att nån förstår iaf..

De är ju uppenbarligen mobbing och i princip fysiska kränkningar från dina föräldrars sida. Förstår hur jobbigt det måste kännas. 
Du kanske kan printa ut den här tråden och visa för en handläggare på soc? Ibland är det lättare att visa något skriftligt än att prata om det. 


   
SvaraCitera
mynona

till vilken maträtt skulle du använda sylten? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

De är ju uppenbarligen mobbing och i princip fysiska kränkningar från dina föräldrars sida. Förstår hur jobbigt det måste kännas. 
Du kanske kan printa ut den här tråden och visa för en handläggare på soc? Ibland är det lättare att visa något skriftligt än att prata om det. 

funderar att lämna över ett anonymt brev till mina kollegor. så kan man fan inte ha det. lever jag i 30talets tyskland eller? så J*vla fuck*ing trötttack för att du är så hjälpsam och förstående birger <3 hade ej klarat detta utan dig

(en annan grej var att jag bad henne att tvätta mina lakan, men tror du hon hade vikt dem när jag hade kommit hem?? nej de låg där på mitt jävla bord helt ofixade och obäddad säng.... SUCK)

mynona:
till vilken maträtt skulle du använda sylten? 

pannkakor =(


   
SvaraCitera