Aviseringar
Rensa alla

Är sex allt killar vill ha?


Ämnesstartare

Jag vill också knulla, är inte man för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är iaf inte sån det finns mycket annat i en relation som är mycket viktigare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sex är inte alls särskilt viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne vi vill verkligen inte bara knulla :).
men jag tror att många killar inte ens har hunnit låta sig själva testa att göra allt det andra trevliga man kan göra. och att man nästan slussas in i tankemönstret "knulla knulla knulla". det är ju det som är coolast att snacka om inom vissa kretsar.


   
SvaraCitera

sepideh:

Vill killar bara knulla?

Nej. Inte jag iallafall. Jag skulle aldrig någonsin ha sex med någon jag inte älskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absolutely! we are all just in for sex![zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lever för att knulla, yeah... [tired] [tired] [tired][tired][tired][tired][tired][tired] [tired] [tired] [tired][tired] [tired][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske är så att du är knullbar, men inte älskvärd? för jag är rätt säker på att svaret på din fråga är nej.


   
SvaraCitera

Nej, jag gillar inte sex...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sedan är det väl så att folk som på allvar funderar över den frågan inte har så mycket bakom pannbenet och därför endast duger till att knullas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Sedan är det väl så att folk som på allvar funderar över den frågan inte har så mycket bakom pannbenet och därför endast duger till att knullas.

Var väl ändå lite att ta i? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcus Normark:

Var väl ändå lite att ta i? [rolleyes]

Beror på hur man ser det. Det är ju en möjlig förklaring till varför en del faktiskt får för sig en såpass absurd, generaliserande tanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag vill också knulla, är inte man för det.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Nej, jag vill knulla mer.


   
SvaraCitera

Det beror väll på haha [crazy]


   
SvaraCitera