Aviseringar
Rensa alla

Är skoltoaletterna skitiga? Hjälp TV4 att granska skolmiljön!


Ämnesstartare

S3ON:
Intorkad sperma & blod på både väggar och golv, förjävligt, så att säga. 

Censur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag går på Göteborgs "bästa" gymnasium, men toaletterna är skit ändå 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diggar inte TV4


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns att det _aldrig_ fanns någon tvål i högstadiet. Tusentals människor och ingen tvål. GråterGråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Ofta är dom undermåttligt städade pga städas för lite.

snarare att folk skitar ned för mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

snarare att folk skitar ned för mycket

Men toaletterna i en stor gymnasieskola bör man städa 2 gånger per dag, iaf i huvudkorridorerna där alla toaletter används mycket. Rätt lätt att se om en toalett används mycket om man kollar hur full papperskorgen är med handdukar (om man inte har lufttork).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Men toaletterna i en stor gymnasieskola bör man städa 2 gånger per dag, iaf i huvudkorridorerna där alla toaletter används mycket. Rätt lätt att se om en toalett används mycket om man kollar hur full papperskorgen är med handdukar (om man inte har lufttork).

Mja men det är ju väldigt roligt att överanvända sådana och slänga en hel hög med dem på en gång trots att man ej tvättat händerna. Men på många ställen städas de alldeles säkert för sällan, dock resonerar de väl så att det ändå bli lika skitigt igen men det är ju ingen ursäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mja men det är ju väldigt roligt att överanvända sådana och slänga en hel hög med dem på en gång trots att man ej tvättat händerna. Men på många ställen städas de alldeles säkert för sällan, dock resonerar de väl så att det ändå bli lika skitigt igen men det är ju ingen ursäkt.

Tror att det är av ekonomiska skäl man städer för sällan. Ser för tråkigt ut när papperskorgarna svämmar över. på KTH har man bytt ut pappershanddukar mot lufttorkar, rätt effektiva sådana. Men väggen blir skitig istället och självklart är det igen som skurar väggen :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Censur

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gymnasiet är alltid bäst, jag går på en friskola där allt är bra! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Du är bäst!Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Du är bäst!Glatt skålande

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon har kletat tårta på väggarna och det ligger en tallrik i papperskorgen som står bredvid toaletten fylld av bruna klumpar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömde att jag träffade min mamma och att hon var ungdomlig, pigg och klartänkt

gissar att verkligheten är det helt motsatta


   
SvaraCitera