Aviseringar
Rensa alla

ÄR SMÖRGÅSBORD HÄR LR??!?!


Ämnesstartare

Vi snackade om att träffas i sommar men hon har inte varit onlajn på UM eller MSN på typ 2000 år nu lol

Om smöris läser detta så kan du få se bilder på mig hur jag ser ut IRL nästa gång vi är online samtidigt OhYea_ har redan sett hur jag ser ut IRL och hon sa att jag var söt.

Så om du ser det här skicka ett pm till mig lr något och skriv när du brukar vara onlajn så jag kan skicka bilder på mig till dig puzz

Sen så tycker jag att smörgåsbord, chickfactor, smör och ännu fler borde komma på den eventuella UM-träffen i sommar [party]

Så nu fick jag det sagt om du tycker att hela den här tråden är onödig så svarar jag med den här videon:

Tack för mig!

PÖZZ PÅ ER <3


   
Citera
Ämnesetiketter

McLuver:

OhYea_ har redan sett hur jag ser ut IRL och hon sa att jag var söt.

Vill också se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Vill också se.

Bara OhYea_ som sett hur jag ser ut IRL men ska posta senare i morn eller övermorn hur jag ser ut i den där "hurseruut"-tråden men jag kommer ta bort bilderna rätt snabbt så "keep your eyes open".

Är rätt försiktig med att lägga upp bilder på mig eftersom jag vet att tre från min skola hänger på den här sidan och jag vill inte att dom ska veta vem jag är så att dom konfroterar mig IRL med allt skit jag skriver här [cool]


   
SvaraCitera

McLuver:

så "keep your eyes open".

I will.

McLuver:

Är rätt försiktig med att lägga upp bilder på mig eftersom jag vet att tre från min skola hänger på den här sidan och jag vill inte att dom ska veta vem jag är så att dom konfroterar mig IRL med allt skit jag skriver här [cool]

Ah typ samma här [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, Du kommer inte att få knulla [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Vill också se.

Bara OhYea_ som sett hur jag ser ut IRL men ska posta senare i morn eller övermorn hur jag ser ut i den där "hurseruut"-tråden men jag kommer ta bort bilderna rätt snabbt så "keep your eyes open".

Är rätt försiktig med att lägga upp bilder på mig eftersom jag vet att tre från min skola hänger på den här sidan och jag vill inte att dom ska veta vem jag är så att dom konfroterar mig IRL med allt skit jag skriver här [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Vi snackade om att träffas i sommar men hon har inte varit onlajn på UM eller MSN på typ 2000 år nu lol

Måste man stänga ned hela klottret för att undvika se såna här trådar, svårt att ta det via PM eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Är rätt försiktig med att lägga upp bilder på mig eftersom jag vet att tre från min skola hänger på den här sidan och jag vill inte att dom ska veta vem jag är så att dom konfroterar mig IRL med allt skit jag skriver här

finns det fler än du o jag!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

finns det fler än du o jag!?

Japp, en till. Jag gick på tyska med henne ett tag, hon börjar trean nu tror jag [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Japp, en till. Jag gick på tyska med henne ett tag, hon börjar trean nu tror jag

vem är det? [cute]


   
SvaraCitera
Hando

McLuver:

NEEE!!! (Du röstade på detta alternativ)

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Svensk tiger/resultat/dum tråd (Du röstade på detta alternativ)

Sökte på smörgåsbord och råkade komma hit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Om smöris läser detta så kan du få se bilder på mig hur jag ser ut IRL nästa gång vi är online samtidigt OhYea_ har redan sett hur jag ser ut IRL och hon sa att jag var söt.

Hur ser du ut?[surprised][surprised][surprised][surprised] Är det en Eric från The 70 show? [surprised]

Dold text: Ja, ja, ja, ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera