Aviseringar
Rensa alla

Är SMS för de fattiga?


Ämnesstartare

Har börjat fundera på om SMS är inte för de fattiga. Hatar SMS. Visst ibland kan det vara praktiskt om man ska bara skicka iväg ett telefonnummer eller en adress. Men oftast är SMS bara dryga. Det brukar vara på minst 300 tecken och man orkar fan inte svara på de. Kan folk bara inte ringa istället och säga vad de vill eller är folk för snåla för det hela?


   
Citera

Sms är ju som ett miniforum eller nåt, orka betala mer bara för att veta portkoden eller nåt.


   
SvaraCitera

SebastianE:

NEJ (Du röstade på detta alternativ)
100.0% (1 st)

har telia, sms är skitdyrt...[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte snål men jag tycker inte om att höra min egen röst och tänka på hur jag låter i telefon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

sms är skitdyrt...

nej de är gratis för mig.


   
SvaraCitera

SebastianE:

nej de är gratis för mig.

har ej abonnemang[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har ej abonnemang

LODIS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa ringer gratis, är samtal för de fattiga då?


   
SvaraCitera

SebastianE:

LODIS!

pappa betalar[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Vissa ringer gratis, är samtal för de fattiga då?

Nej för de lata.


   
SvaraCitera

SebastianE:

Det brukar vara på minst 300 tecken

Va? [surprised] Alla sms jag får är typ: "Va?" "Jasså" "Varför" och sånna grejer. Känns ganska värdelöst att betala för att skicka ett ord.

Men jag håller med om sånna där långa sms, dom gångerna man får dom tycker man att avsändaren kan stoppa upp sin telefon nånstans.

Har jag sagt att jag hatar mobiltelefoner förresten? Enda anledningen till att jag har min är för att mamma får frispel om hon inte kan ringa mig, vilket hon ändå aldrig gör. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

NEJ (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

SebastianE:

NEJ (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar inte SMS, jag hatar när folk ringer en signal så man ska ringa upp för att man inte har comviq!!!


   
SvaraCitera

Sms är ju världens bästa uppfinning???!! [confused] man kan ha kontakt med alla sina kompisar på en gång. tyck som du vill men i love it [love]


   
SvaraCitera