Aviseringar
Rensa alla

Är tacksam om ALLA tjejer svarar! <3


Ämnesstartare

danne92:

Om ni gillar en kille jätte mycket fast han har akne, skulle ni dissa han då?

Klart jag inte skulle killen om jag gillade honom jättemycket[love]


   
SvaraCitera

danne92:

(1) bryr ni er om ifall en kille har akne?

Nej.

danne92:

(2) Om ni gillar en kille jätte mycket fast han har akne, skulle ni dissa han då?

Nej.

die_pianistin_:

hahaha fan vad gullig tråd.

Åtta:

Söt tråd. [blush]

Fattar inte, vadå söt? [tard]
Dold text: Nu är väl Åtta kanske inte den seriösaste snubben i stan, men det kändes mesigt att bara citera en person. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

danne92:

(1) bryr ni er om ifall en kille har akne?

Ja, fast inte om det är lite.

danne92:

(2) Om ni gillar en kille jätte mycket fast han har akne, skulle ni dissa han då?

Nah, beror väl på hur mycke han har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om hela ansiktet i princip är en böld, gillar jag honom inte. men asså annars så kan jag gilla killar med finnar, och gillar jag nån dissar jag inte ;D


   
SvaraCitera

1. Nej.
2. Nej.


   
SvaraCitera

Nej och nej.


   
SvaraCitera
Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fattar inte, vadå söt? [tard]

Den är ju söt för att TS är osäker på sitt utseende p.g.a. att han har acne. Det är lite som en liten pojke som försynt frågar: "Finns det flickor som tycker om pojkar med små snoppar...?"
[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror på hur acnen är.. är det massa gula stora varblobbar så.. bort! Men är det lite mindre så är det helt okej.. Men ingen jag skulle stöta på precis..


   
SvaraCitera

danne92:

(1) bryr ni er om ifall en kille har akne?
(2) Om ni gillar en kille jätte mycket fast han har akne, skulle ni dissa han då?

Nej
Nej.


   
SvaraCitera

Åtta:

Den är ju söt för att TS är osäker på sitt utseende p.g.a. att han har acne. Det är lite som en liten pojke som försynt frågar: "Finns det flickor som tycker om pojkar med små snoppar...?"

[rolleyes]

*väntar på att du ska skapa en tråd om pojkar med små snoppar*

[blush]


   
SvaraCitera
Åtta

XMinGrönaLampaÄrDödX:

*väntar på att du ska skapa en tråd om pojkar med små snoppar*

Sådan spam är under min värdighet. [no-no][blush]


   
SvaraCitera

1)nej
2)nej


   
SvaraCitera

1) Nej
2) Absolut inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, nej.


   
SvaraCitera

1. Är det jätte mycket så ja. Eller om de är stora med äckligt gult längst ut på. Vill inte bry mig men bli äcklad om det är gult på finnarna... [blush]
2. Nej. Eller om HELA ansiktet var täckt av gula prickar... euuuw....Men är det liksom.. "normal" akne så, nej

Fast jag har kollat lite och typ ingen av de "populära" killarna har särskilt mkt finnar men jag vet inte?


   
SvaraCitera