Aviseringar
Rensa alla

är tänd på en tre år yngre kille...


JoElite:

hjälpa henne

hjälpa henne att komma över sina het-känslor för trettonåringen och träffa någon i sin egna ålder tycker jag låter mer vettigt än att hjälpa henne att förföra ett barn.


   
SvaraCitera

Jillardo:

fan såå sjukt, satans bisarra tankar

/super duper allvarlig min...

Jillardo, en sak du måste lära dig, (Någonting jag inte lärt mig än) Skäms ALDRIG över dina tankar, det finns INGEN att stå till svars för för vad du tänker, ha kul med dina tankar, det ända stället du SKA KUNNA göra vad du vill


   
SvaraCitera

Grief:

hjälpa henne att komma över sina het-känslor för trettonåringen och träffa någon i sin egna ålder tycker jag låter mer vettigt än att hjälpa henne att förföra ett barn.

alltså enligt mig så har du rätt, men samtidigt så ska man inte tvinga henne att ignorera sina känslor.
Hon behöver inte vara straight icke pedofil som du och jag, även nekrofiler,pedofiler och allt vad det heter har känslor 🙂


   
SvaraCitera

JoElite:

men samtidigt så ska man inte tvinga henne att ignorera sina känslor.

Nej, absolut inte. Man kan inte styra över känslor. Men i detta fallet handlar det ju inte om kärleks-känslor vad jag har förstått. Hon skriver att hon är inte ute efter något förhållande utan endast strul.
Då tycker jag hellre att man kan nämna saker som är mer positivt till att strula med en person i hennes egna ålder så som att det är lagligt, troligtvis mer erfaren, har mer kunskap om sexuella handlingar och att hon kommer få mer ut av att vara med äldre än ett barn.

JoElite:

även nekrofiler,pedofiler och allt vad det heter har känslor 🙂

Jag förstår inte alls vad du menar med det här.
Är det okej att vara pedofil och nekrofil och utföra sina snuskiga behov bara för att dom har känslor?
Jag vet om att det finns människor runt om kring oss som har annorlunda parafilier och fetisher och jag accepterar dem alla så länge som inte utför någonting som inte är lagligt.


   
SvaraCitera

JoElite:

Minns när jag var 13, då var man kåt hela tiden.

Även små småbarn kan uppleva sådana känslor så det är inget argument [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Jillardo:

Men vad gör man i min situation? [chocked]

Vill du knulla honom? GO!!!!!!!!!

Annars vänta tills han fyller 15. Säkrast så.


   
SvaraCitera

Sexa han i smyg!


   
SvaraCitera

Grief:

Hon skriver att hon är inte ute efter något förhållande utan endast strul.

Ah det är faktiskt sant, du har rätt x)

isola:

Även små småbarn kan uppleva sådana känslor så det är inget argument [crazy][crazy]

ah, men även om han e kåt liksom så är han troligen inte den bästa sex partnern x)

Grief:

Är det okej att vara pedofil och nekrofil och utföra sina snuskiga behov bara för att dom har känslor?

Bara om den andra personen också går med på det, vilket i pedofiers fall är sällan, och även om det händer så kan man inte lita på att småbarn talar sanning, och nekrofiler kan knappast ha sex med folk som vill med tanke på att dom är döda hehe


   
SvaraCitera

JoElite:

ah, men även om han e kåt liksom så är han troligen inte den bästa sex partnern x)

Nu missuppfattade du nog.


   
SvaraCitera

JoElite:

du har rätt

ännu en gång...

JoElite:

Bara om den andra personen också går med på det, vilket i pedofiers fall är sällan, och även om det händer så kan man inte lita på att småbarn talar sanning

Nä, så hur fan ska man då dra linjen på vad som är okej och inte tycker du?
Så det är okej för en pedofil att idka samlag med ett litet barn om barnet tycker att det verkar vara intressant? Även barn kan vara sexuella men det är inte okej att utföra sexuella handlingar med dem, aldrig okej.

JoElite:

nekrofiler kan knappast ha sex med folk som vill med tanke på att dom är döda

Nekrofiler kan visst ha sex med döda, och det händer.
Förstår inte hur du kan påstå något annat.


   
SvaraCitera

Grief:

ännu en gång...

[love]

JoElite:

Bara om den andra personen också går med på det, vilket i pedofiers fall är sällan

Men what?? :S en liten unge kan inte på något vis säga ja till sex eller ens fatta vad sex är, ännu mindre få ut någonting av det. Helt sjukt att det finns folk som tänker som du. Har du övht träffat ett barn? De tror på allt man säger och är totalnaiva.


   
SvaraCitera

Grief:

Så det är okej för en pedofil att idka samlag med ett litet barn om barnet tycker att det verkar vara intressant? Även barn kan vara sexuella men det är inte okej att utföra sexuella handlingar med dem, aldrig okej.

Om barnet vill göra det (vilket jag tvivlar på STARKT)
Och den vuxna vill göra det.
Så är det för mig okej, jag skulle dock vilja att dom inte gör som alla oss andra och knullar sönder sin partners könsorgan.
Så länge ingen kommer till skada så har det ingenting med mig att göra vem som har sex med vem.

PS. Många hetrosexuella icke pedofiliska par skadar varann under samlag, det mest irriterande är att folk tror att anal sex ska göra ont, DÄR går gränsen för mig, om man gör illa sin partner så vet man inte hur anal sex fungerar, det ska inte vara det minsta obehagligt.

Grief:

Nekrofiler kan visst ha sex med döda, och det händer.
Förstår inte hur du kan påstå något annat.

Jo men jag menar att en död person inte kan vilja ha sex med dom, eftersom att dom e döda, hehe


   
SvaraCitera

JoElite:

Om barnet vill göra det (vilket jag tvivlar på STARKT)
Och den vuxna vill göra det.

Men hjälp.

JoElite:

det ska inte vara det minsta obehagligt.

Det är det oftast för tjejen. Analen är inte gjord för penetrering.


   
SvaraCitera

isola:

Men what?? :S en liten unge kan inte på något vis säga ja till sex eller ens fatta vad sex är, ännu mindre få ut någonting av det.

Jag håller med dig, det är väldigt otroligt, barn är barn och jag tror det skadar dom psykologiskt att ha sex för tidigt.
Men om ett barn i teorin skulle vilja så är det upp till barnet och den vuxna.

isola:

Har du övht träffat ett barn? De tror på allt man säger och är totalnaiva.

JoElite:

Bara om den andra personen också går med på det, vilket i pedofiers fall är sällan, och även om det händer så kan man inte lita på att småbarn talar sanning,


   
SvaraCitera

isola:

Det är det oftast för tjejen. Analen är inte gjord för penetrering.

Precis, det är därför man gradvis måste träna upp den med MYCKET vattenbaserat glidmedel.
Om det gör ont när man penetrerar så har man inte expanderat hålet tillräckligt.
Det ska inte göra ont, då e jag emot det även om det inte handlar om mig.


   
SvaraCitera