Aviseringar
Rensa alla

Är tjejen strippa eller gymnast tycker du?


Ämnesstartare

Lite sexigt till JUL?   Glad


fullscreen: https://www.youtube.com/embed/Mdbp8Wb8MtQ


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

varför inte både och?


   
SvaraCitera
mens
 mens

Hon strippar inte. Sedan är alla som strippar och som poledancar samtidigt gymnaster. Så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: Hon strippar inte.

det är ju en strip-stång, och så är hon halvnaken


   
SvaraCitera
mens
 mens

dinkompis:

det är ju en strip-stång, och så är hon halvnaken

det blir ej en stripstång bara för att många strippor använder sådana. hon stippar ej av sig några kläder utan dansar endast lättklätt, precis som simmare simmar lättklätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt fel låt för ändamålet imo, hade tagit det som en förolämpning om jag var deadmau5


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade fått blåsor överallt om jag försökte mig på det där

bra jobbat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Poledancer" antar jag. Har sett strippor göra typ samma grejer så av dina alternativ så lutar det väl mest dit. Gymnastik är ju oerhört mer krävande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis: varför inte både och?

Ja, varför inte?

S3ON: hade fått blåsor överallt om jag försökte mig på det där

Om du kollar i början av videon så smörjer hon in stången med något. Knappast magesiumpulver som tyngdlyftarna använder utan troligen något som minskar slitaget mellan stången och hennes handflator och knäveck.

S3ON: bra jobbat

Jag blev jävligt impad av henne när jag fick se henne. Själv skulle jag inte ens komma upp på stången utan att glida ner på direkten.

Punda: "Poledancer" antar jag. Har sett strippor göra typ samma grejer så av dina alternativ så lutar det väl mest dit. Gymnastik är ju oerhört mer krävande.

Poledancer är det riktiga namnet men jag kunde inte komma på någon svensk översättning till just poledancer. Stångdansare?  Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Om du kollar i början av videon så smörjer hon in stången med något. Knappast magesiumpulver som tyngdlyftarna använder utan troligen något som minskar slitaget mellan stången och hennes handflator och knäveck.

Hon kletar antagligen ut all svett just för att få mer grepp, det är ju själva stången som snurrar.


   
SvaraCitera
mens
 mens

talk pga halkigt och livsfarligt annars


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Inte strippa, att kunna gymnastiska konster är bra när ska snurra runt en stång.

Hon är en dansare, måste vara lättklädd för kunna dansa runt en stång. Skulle man ha massa kläder på sig då får inget bra fäste och riskerna att ramla ner och skada sig blir mycket större.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner: Om du kollar i början av videon så smörjer hon in stången med något. Knappast magesiumpulver som tyngdlyftarna använder utan troligen något som minskar slitaget mellan stången och hennes handflator och knäveck.

Svårt att minska slitaget och vidhålla greppet på samma gång, måste röra sig om ngn jävla mirakelsalva, give me plz. Får blåsor ibland utav småsaker som att cykla. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda: det är ju själva stången som snurrar.

lol såg ej det förrns nu.. Amen då är jag inte lika impad längre 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

det blir ej en stripstång bara för att många strippor använder sådana. hon stippar ej av sig några kläder utan dansar endast lättklätt, precis som simmare simmar lättklätt.

hon är i en strippklubb


   
SvaraCitera