Aviseringar
Rensa alla

Är tjejer blyga av sig när de gäller kyssar?


Ämnesstartare

Tjenis! Nu är det så att jag skriver med en tjej som jag träffade för någon vecka sedan som jag skrivit med ett tag innan. Vi kysstes och kramades och så vidare, vi gillade båda varandra. Ingen av oss vill ha ett förhållande eller så. Hon tyckte jag var snyggare i verkligheten, tyckte samma. Men, ett problem som jag har, är att ofta tar det väldigt lång tid för henne att svara på sms/kik och frågar om vi ska kyssas nästa gång och så. Hon säger kanske. Hon ändrar ofta på att hon inte kan ses och så, fast vi bestämt. Är det så att hon undviker mig, att hon inte gillar mig egentligen, eller är hon bara blyg och gillar mig egentligen? Några tankar?


   
Citera

tjejer är inte ens homogen grupp


   
SvaraCitera
lax
 lax

tevepro:
tjejer är inte ens homogen grupp

amen to dat, sistah


   
SvaraCitera

om jag var hon hade jag tyckt det var jobbigt att en kille jag just träffat frågat mig om vi skulle kyssas nästa gång vi sågs
tänder inte på när en kille frågar sånt, även om jag tycker om honom och han ser bra ut
man märker vad som händer..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doop snogg:
om jag var hon hade jag tyckt det var jobbigt att en kille jag just träffat frågat mig om vi skulle kyssas nästa gång vi sågs
tänder inte på när en kille frågar sånt, även om jag tycker om honom och han ser bra ut
man märker vad som händer..

Kan även tillägga att när jag frågade om jag är för på, så svarade hon '' det är lugnt :*''


   
SvaraCitera