Aviseringar
Rensa alla

Är tjejer ofta spontankåta?


Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Appropå att du tolkade mig som porrsurfare: Jag tror nog snarare att det är Isola som sitter och gottar sig i sex på internet, till exempel genom frenetiskt deltagande i sexdiskussionerna här på UM. SÅ mycket som 70 000 inlägg har nog ingen kommit upp i. Jag tror att du får ut mer av att ha sex på riktigt dock.

Vilken konstig slutsats. Så alla som är aktiva på um måste porrsurfa? Att diskutera är sedan inte samma sak som att titta på porr. Jämfört med folk som har varit här ett tag, vilket är många, har jag i princip inte skrivit några inlägg alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

SÅ mycket som 70 000 inlägg har nog ingen kommit upp i

[crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Tjej – Jag är ständigt spontankåt (Du röstade på detta alternativ)

Gasolinerainbow:

”JAG MÅSTE HA ETT KXXXX NUUUUUU!”? J

Absolut, ja. Fyfan minns nationella i ettan, presterade dåligt p.g.a kunde inte sluta tänka på sex. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Kille – Jag är ständigt spontankåt (Du röstade på detta alternat

Bara för jag är knäpp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

ag tror nog snarare att det är Isola som sitter och gottar sig i sex på internet, till exempel genom frenetiskt deltagande i sexdiskussionerna här på UM. SÅ mycket som 70 000 inlägg

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej vad det innebär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Tjej – Jag är ständigt spontankåt (Du röstade på detta alternativ)
18.5% (5 st)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Kan ni sitta på en lektion i skolan och vrida er och vara sprängkåta och känna att ”JAG MÅSTE HA ETT KXXXX NUUUUUU

yes men oftast riktat mot en person. och när jag gick i skolan.


   
SvaraCitera
mynona

Gasolinerainbow:

Så frågan för denna tråd är alltså förekommer fenomenet även hos tjejer?

Ja, det gör det

Gasolinerainbow:

Däremot har jag inte hört att tjejer är det någon gång vad jag kan minnas.

... de säger bara inte att de är så, eftersom det inte är lika accepterat för tjejer att vara kåta hur som helst som det är för killar.


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Kan ni sitta på en lektion i skolan och vrida er och vara sprängkåta och känna att ”JAG MÅSTE HA ETT KXXXX NUUUUUU!”? Jag har aldrig riktigt hört att tjejer är i den situationen. Hos killar däremot är det nog ganska vanligt.

Ehm. Jo det händer. Tjejer kan dock inte säga sånt utan att det bli världens grej av det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Tjej – Jag är sällan spontankåt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Tjej – Jag är ständigt spontankåt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Kille – Jag är aldrig spontankåt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Tjej – Jag är ibland spontankåt (Du röstade på detta alternativ)

Tror dock inte att det är något man pratar högt om bland tjejer, killar kanske skämtar mer om det och sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Tjej – Jag är ständigt spontankåt (Du röstade på detta alternativ)

Jag tror ärligt talat inte att det är någon större ksillnad bland könen i denna fråga, då nästan alla jag snackat med om just detta som varit tjej varit sjukt kåta av sig.

Jag tror bara att man får den uppfattningen i och med att tjejer gärna inte skyltar med det utan håller det lite mer privat. Och sen så finns det mer acceptans i samhället till att killar är kåta av sig, tjejer är bara horor om de gillar att ligga [rolleyes]


   
SvaraCitera