Aviseringar
Rensa alla

Är tjejer snygga i kort hår?


Ämnesstartare

Jag är så himla trött på mitt halvlånga hår och jag tycker jag inte passar alls i det, det ser aldrig riktigt bra ut och jag vill bara klippa av allting. Jag tänker mig kanske någon frisyr som typ det ruby rose hade i orange is the new black, men jag känner att jag vill ju liksom inte vara singel hela livet och undrar om killar tycker sånna här frisyrer är snygga eller är det asfult?


   
Citera
Ämnesetiketter

Personligen så föredrar jag ju tjejer med långt hår.
Men frågan är vad vill du själv? Vill du ha långt, så ha det. Vill du ha kort, så kör på det istället. Du väljer.
Vad som är snyggt ligger i betraktarens ögon. Men det är ändå ditt hår, så du bestämmer ju vad du ska ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:
Personligen så föredrar jag ju tjejer med långt hår.
Men frågan är vad vill du själv? Vill du ha långt, så ha det. Vill du ha kort, så kör på det istället. Du väljer.
Vad som är snyggt ligger i betraktarens ögon. Men det är ändå ditt hår, så du bestämmer ju vad du ska ha.

Ja det är ju så, jag ville bara höra lite vad folk tycker. Mina tjejkompisar vill absolut inte att jag ska klippa mig, men det är säkert bara för dom vet att jag kommer bli snyggare än dom Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inget fan av kort hår i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä långt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det är snyggt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror på hur hon ser ut, men nog tycker jag att tjejer kan vara fina i kort hår.


   
SvaraCitera
Alika

JA! Det är så himla snyggt!


   
SvaraCitera
Yaren

Om du är smal och har feminina drag, go for it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, de flesta killar ogillar kort hår på tjejer. 


   
SvaraCitera

Kan va riktigt snyggt faktiskt så kör på de 


   
SvaraCitera

Jag föredrar långt hår på tjejer men vissa tjejer passar i kort ex Marie Fredriksson och Robyn. Däremot gillar jag inte tjejer med rakade huvuden. Tycker det ser skitfult ut. Med viss reservation naturligtvis om den kala hjässan beror på sjukdom typ cancer naturligtvis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en del har vrkligen ansiktsformen fö kort hår
o rakat oxo

d borde va förbjudet fö dom att ha långt


   
SvaraCitera

Vissa tjejer passar i kort men de är inte många


   
SvaraCitera

Alla tjejer som killar gillar olika hår. Klipp dig inte efter vad andra tycker utan efter vad du vill ha.
Om du vill ha kort hår, klipp kort.
Om du inte vill ha kort hår, klipp inte kort.
Enkelt.


   
SvaraCitera